vrijdag 6 september 2019

Stampin' Up! Dag 6 #stamperschallenge - verpakking

De #stamperschallenge van dag 6 is verpakkingen. Je hebt op mijn blog al heel veel verpakkingen voorbij zien komen en vandaag wil ik je graag een leuke tag laten zien waarmee je een cadeau op een simpele manier kunt versieren.

Stampin' Up! Woordenschat en Floral Essence

Vorige week ben ik bij mijn lieve vriendin en teamgenoot Ine van MadeByInepie op bezoek geweest. En als je op bezoek gaat, kun je natuurlijk niet met lege handen aankomen. Ine is gek van Rituals en Bermuda Bay, dus de keuze voor de fles was snel gemaakt. Ik weet niet eens of het lekker ruikt, maar volgens mij komt dat wel goed, hihihi.........

In eerste instantie wilde ik een doosje om de fles heen maken, maar helaas was de fles te groot of het cardstock was te klein. Het is net hoe je het bekijkt. Daarom heb ik besloten om een label te maken.

Stampin' Up! Woordenschat en Floral Essence

Voor dit label heb ik de Delightful Tag Topper Punch gebruikt en een strook Basic Black cardstock van 5 cm breed.  Hierop heb ik een mat van Whisper White cardstock geplakt die ik bestempeld heb  met de Floral Essence stempelset en Bermuda Bay inkt.

De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Woordenschat. En de tekst is zo waar! De stempelset "Woordenschat" is als een bundel verkrijgbaar met de Handlettered Prose Dies. En als je de bundel besteld ontvang je een bundelkorting van 10%.
Ik wilde je graag laten zien, dat je niet altijd een doosje hoeft te maken om een cadeautje leuk te verpakken, maar dat je een kleinigheidje ook heel speciaal kunt maken met een label eraan.

Heb je vragen over dit label en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!








Gebruikte producten:


2 opmerkingen:

  1. En ik was(ben) superblij met jouw bezoek en prachtige cadeau 💋

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel graag gedaan! Ik vond het ook super fijn om even bij je langs te gaan. Dat doen we veel te weinig!

      Verwijderen