donderdag 5 september 2019

Dag 5 #stamperschallenge - Sketch

De #stamperschallenge van dag 5 is een sketch. Een card sketch is niets meer of minder dan een soort lay-out voor een kaart. Aan de hand van deze sketch maak je zelf de kaart met je eigen producten en geheel naar eigen smaak. Omdat het vandaag donderdag is, heb ik de challenge gecombineerd met mijn YouTube video.


Internet staat vol met card sketches, maar ik heb een sketch van Mojo Monday gebruikt. Haar blog staat vol met honderden sketches. Ik heb ze uitgeprint en in een mapje gestopt. Als ik dan een kaartje maak en ik loop "vast", dan pak ik het mapje erbij en maak ik een kaartje aan de hand van een sketch. Heb jij wel eens een sketch gebruikt?
Stampin' Up! We'll Walrus be Friends

Ik heb een basiskaart van Whisper White cardstock genomen van 29 cm bij 10,5 cm en deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. Hierop heb ik een mat van Balmy Blue cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm. Daar bovenop heb ik een strook Nigh of Navy cardstock geplakt van 3 cm breed. De strook heb ik naar eigen inzicht op maat gemaakt door hem te scheuren.

Stampin' Up! We'll Walrus be Friends

Op een stukje Whisper White cardstock van 6 cm bij 8 cm heb ik de drijvende walrus gestempeld uit de super grappige We'll Walrus be Friends stempelset en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends combo packs in Night of Navy (voor het water) en Smokey Slate (voor de walrus). Langs de rand van de ijsschots heb ik ook een klein beetje gekleurd met de Smokey Slate light Stampin' Blend en daarna ben ik er met de Color Lifter overheen gegaan om het wat te vervagen.

Stampin' Up! We'll Walrus be Friends

Bij de sketch van Mojo Monday moest er een bloemetje ofwel een accent bovenaan de strook geplakt worden. Ik heb hier voor de kleine visjes gekozen en deze heb ik ingekleurd met de Stampin' Write Marker in de kleur Pumpkin Pie. Deze visjes heb ik ook aan de binnenkant van de kaart gestempeld.

Het was echt super leuk om weer een keertje met een sketch aan de gang te gaan. En de We'll Walrus be Friends stempelset leent zich er uitstekend voor.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!









Gebruikte producten:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten