woensdag 4 september 2019

Designer Series Paper actie 3 + 1 gratis

Naast dat vandaag de najaars-/wintercatalogus live is gegaan, is er ook een nieuwe actie bij Stampin' Up!


Als je deze maand van de geselecteerde Designer Series Papers 3 pakken besteld, ontvang je het 4de pak gratis. Zelf gebruik ik dit DSP heel veel, maar ik kan mij zo voorstellen, dat je vier pakken misschien een beetje veel vindt. Bestel dan samen met meerdere mensen en verdeel de pakken onderling. Geen enkel probleem! Er zit van elk dessin 2 vellen in elk pak, dus dat is heel handig als je dit samen met iemand wilt delen.

Dit zijn de geselecteerde Designer Series Papers die meedoen aan deze geweldige actie.


 Perennial Essence Designer Series Paper - € 14,=


See a Silhouette Designer Series Paper - € 14,=


Come Sail Away Designer Series Paper - € 14,=


Magnolia Lane Designer Series Paper - € 14,=


Garden Lane Designer Series Paper - € 14,=


Follow Your Art Designer Series Paper - € 14,=


Bird Ballad Designer Series Paper - € 14,=


Woven Threads Designer Series Paper - € 14,=


Pressed Petal Specialty Designer Series Paper - € 18,=


Dinoroar Designer Series Paper - € 14,=


Heb jij al DSP gezien wat je graag wilt hebben? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Heb je nog vragen over deze actie? Stuur dan ook gerust een mailtje en ik zal je zo snel mogelijk een antwoord te sturen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten