woensdag 4 september 2019

Najaars-/wintercatalogus

De nieuwe najaars-/wintercatalogus is online! Heb jij hem al gezien? Nee, nog niet? Klik dan snel op onderstaande foto om naar de digitale versie van de catalogus te gaan.


De catalogus staat boordevol met prachtige nieuwe producten helemaal afgestemd op het najaar, winter en de komende feestdagen, maar er staan ook zeker een aantal sets tussen die je het hele jaar door kunt gebruiken. Ga dus maar snel bladeren en heb je ergens vragen over, stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com  en ik help je graag verder. En weet jij al wat jij graag zou willen hebben? Stuur je bestelling naar bovenstaand mailadres en ik verzorg deze graag voor je.

Wil je liever een papieren versie van de catalogus? Geef dit dan svp aan mij door en dan stuur ik je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag, is een vergoeding van de verzendkosten. Deze verzendkosten zal ik inhouden op je eerste bestelling.

Heb je de afgelopen maanden een besteling bij mij gedaan? Dan is deze catalogus al naar je onderweg!

Heel veel plezier met de nieuwe catalogus!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten