woensdag 4 september 2019

Dag 4 #stamperschallenge - techniek

Dag 4 van de #stamperschallenge is techniek. In elk kaartje en/of project zit wel een techniek, maar ik wil jullie vandaag iets heel anders laten zien. Ik heb voor de achtergrond van de kaart een bepaalde techniek gebruikt, kun jij zien welke?

Stampin' Up! Wildly Happy

Ik zal je een hint geven!


Ja, ja, je ziet het goed. Ik heb een aantal verschillende maten elastieken om een clearblock gebonden en daarna heb ik ze met inkt op de kaart gestempeld.
  • Als basis heb ik een Note Card genomen en deze heb ik zodanig afgeplakt met post-its dat er een baan ontstond.
  • Deze baan heb ik gesponst met de sponge dauber en Pear Pizzaz inkt.
  • Met de Clear Blocks met elastieken heb ik de lijnen gestempeld in de kleuren Mossy Meadow, Garden Green en Old Olive. 
  • Toen ik de post-its van de kaart haalde, kwam er een mooie groene baan tevoorschijn. Toen ik deze baan zag, moest ik gelijk aan bamboe denken en daardoor heb ik ervoor gekozen om de Wildly Happy stempelset te gebruiken.
  • De panda uit de Wildly Happy stempelset heb ik met Memento inkt op een restant stukje Whisper White gestempeld. Daarna heb ik de panda's ingekleurd met de Stampin' Blends combo pack in Basic Black. Om ook ietsjes een schaduw aan te geven in het witte gedeelte van de panda heb ik de lichte Smokey Slate Stampin' Blend gebruikt. 
  • Ik heb de panda uitgeknipt en op de kaart geplakt met Stampin' Dimensionals
  • Als laatste heb ik met de Bouquet Bunch Dies twee keer de steeltjes uitgestanst uit Old Olive en Mossy Meadow cardstock en deze heb ik achter de panda geplakt. Ik vond deze steeltjes wel heel erg op bamboe lijken.
Stampin' Up! Wildly Happy

Is hij niet schattig? Als laatste heb ik uiteraard ook de envelop bestempeld en dat ziet er zo uit!

Stampin' Up! Wildly Happy

Volgens mij is de techniek "uit de oude doos", maar hij combineert geweldig met de Wildly Happy stempelset. Het was de eerste keer dat ik deze techniek gebruikte, maar ik denk dat je hem wel vaker voorbij zult gaan zien komen.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:

2 opmerkingen:

  1. Nog nooit van deze techniek gehoord! Wat een leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Het is echt een techniekje uit de oude doos. En het is echt super makkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen