dinsdag 3 september 2019

Dag 3 #stamperschallenge - #simplestamping

De challenge van dag 3 is #simplestamping. Simple stamping zegt het eigenlijk al. Het is stempelen met één stempelset op een stuk cardstock met wat inkt. En nu heb ik een klein beetje gesmokkeld, want ik heb voor de tekst stiekem een andere stempelset gebruikt. En niet omdat de teksten uit de stempelset niet leuk waren, in tegendeel, maar ik had toevallig een verjaardagskaartje nodig, dus vandaar.

Stampin' Up! Above the Clouds

Voor deze #simplestamping kaart heb ik de stempelset Above the Clouds gebruikt. Het is een zogenaamde two-step stempelset. Ik heb eerst de invulling van de luchtballonnen gestempeld in de kleuren Pacific Point, Bermuda Bay en Coastal Cabana en daarna de lijnen van de luchtballonnen. Voor beide stempels heb ik de volle "kracht" van de inkt gebruikt. Voor de mandjes heb ik de opvulling wel eerst een keertje afgestemeld. De vogels en de tekst heb ik Memento Black inkt gestempeld. De tekst heb ik stiekem uit de Itty Bitty Birthdays stempelset gehaald. Ssssttttt niets verklappen aan de anderen die aan de challenge meedoen he. Het kaartje is super eenvoudig om te maken, maar oh zo leuk. Wil je toch iets meer dimensie? Pons dan een luchtballon uit met de Hot Air Balloon Punch en plak deze met Stampin' Dimensionals op je kaart.

Stampin' Up! Above the clouds

Voor het kaartje van vandaag heb ik alleen de Above the Clouds stempelset gebruikt. Deze set is apart verkrijgbaar, maar je kunt hem ook bestellen in een bundel met de bijpassende pons de Hot Air Balloon Punch. Bestel je ze samen, dan ontvang je een korting van 10% op de bundel.

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten