zondag 8 september 2019

Stampin' Up! Dag 8 #stamperschallenge - favoriete tool

Over de challenge van vandaag, mijn favoriete tool, hoefde ik totaal niet na te denken. Ondanks dat Stampin' Up! een heleboel handige tools heeft, staat de Stamparatus met stip op 1.

Stampin' Up! Stamparatus

De Stamparatus is een tool die je helpt bij het stempelen. Heb jij ook wel eens dat je iets stempelt, maar de afdruk is niet helemaal perfect omdat je de stempel niet goed genoeg beinkt had? Dan is de Stamparatus een uitkomst. De Stamparatus zorgt er namelijk voor dat je precies op dezelfde plek kunt stempelen, dus dan los je het probleem op door gewoon nog een keer je stempel te beinkten en te stempelen.

Heb je een two-step, of misschien wel een three-step, stempelset? Dan is de Stamparatus ideaal. Je stempelt stap 1 en als je daarmee tevreden bent, leg je de tweede stempel precies op de goede plek en stempel je deze en dit herhaal je tot je alle stappen gestempeld hebt.

Met de Stamparatus kun je ook heel makkelijk meerdere dezelfde kaarten achter elkaar maken. Maak de layout van je kaart en laat de stempels op de platen zitten. Doordat je twee platen hebt die je aan beide zijdes kunt gebruiken, heb je dus vier platen tot je beschikking om je stempels op te plakken. Dit maakt het je super makkelijk om duplicaten van je kaart te maken.


Afgelopen week had ik 70 dezelfde enveloppen nodig. De Stamparatus was echt mijn redder in nood!

En naast dat de Stamparatus je helpt om je teksten recht te stempelen, is er nog veel meer mogelijk zoals bijvoorbeeld de Henge techniek. Hieronder staat een filmpje van Stampin' Up! waarin je kunt zien wat je allemaal met de Stampartus kunt.


En wat vind jij er van? Heb je nog vragen over de Stamparatus en/of wil je hem graag bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!







Stamparatus
[148187]
€ 59,00



Geen opmerkingen:

Een reactie posten