dinsdag 10 september 2019

Stampin' Up! dag 10 #stamperschallenge - verjaardagskaart

De challenge van vandaag is een verjaardagskaart. Ik denk dat dit de meest voorkomende kaart is die ik maak. Ik verstuur er niet alleen heel veel, maar als we ergens op verjaardagsvisite gaan, dan maak ik ook vaak een kaart. Dat is toch altijd een stuk leuker geven dan een gewoon envelopje.

Afgelopen zondag werd mijn vriendinnetje Lize 9 jaar! Op aanraden van mijn vriendin (haar moeder) hadden we een Schleich setje met paarden gekocht. Lize is helemaal gek van paarden dus dat kon niet misgaan. Ook voor haar heb ik nog een kaartje gemaakt. Helaas heb ik de prachtige Let it Ride stempelset uit de jaarcatalogus niet in mijn bezit, want anders had ik een prachtige kaart gemaakt met de prachtige paardenstempels uit die set. Ik heb gekozen voor een ander dier.

Stampin' Up! We'll walrus be friends

Deze super grappige walrus uit de We'll Walrus be Friends stempelset. Toen ik de stempel zag met deze dobberende walrus, wilde ik gelijk golven maken. Om deze golven te maken heb ik drie stroken cardstock genomen in de kleuren (van boven naar beneden) Night of Navy, Bermuda Bay en Coastal Cabana. Hiervan heb ik van één zijkant golfjes gescheurd. Ik heb de stroken met Stampin' Dimensionals op elkaar gepakt en daar tussen heb ik de walrussen geplakt. Om het nog wat extra op te leuken heb ik ook nog een aantal zeemeeuwen en wat visjes toegevoegd.

Stampin' Up! We'll walrus be friends

Door het cardstock te scheuren, ontstaat er al een soort schuimkop op het water, maar om het nog net even wat extra's te geven heb ik de Clear Wink of Stella gebruikt om het nog meer op schuim te laten lijken. De walrussen heb ik ingekleurd met de Stampin' Blends combo pack in de kleur Crumb Cake.  De meeuwen in de lucht komen uit de Sailing Home stempelset. En dit alles heb ik gemaakt op een basiskaart van Thick Whisper White cardstock van 21 cm bij 14,5 cm (gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen).

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen en/of een catalogus opvragen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!








Klik op de afbeelding om meer te lezen over deze geweldige actie!




Gebruikte producten:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten