woensdag 11 september 2019

Stampin' Up! Dag 11 #stamperschallenge - mannenkaart

Normaal gesproken vind ik het een uitdaging om een echte mannenkaart te maken, maar met het prachtige Come Sail Away Designer Series Paper wordt het mij wel heel makkelijk gemaakt!

Afgelopen zaterdag heb ik meegedaan met de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Hiervoor had ik deze funfold gemaakt. Dit is echt wel een vrouwelijke versie.

Stampin' Up! Free as Bird dsp

Ik heb precies dezelfde funfold gemaakt maar dan met de Come Sail Away Designer Series Paper en dit is het resultaat. Best mannelijk toch? En ik heb precies hetzelfde gedaan als bij de andere. Super om te zien hoe een kaart veranderd door de keuze van Designer Series Paper en de kleur cardstock.

Stampin' Up! Come Sail Away DSP

Wil je een werkbeschrijving van deze kaart? Klik dan hier om naar mijn vorige blog te gaan. Hierin staat alles duidelijk omschreven. Voor deze kaart heb ik een basis van Soft Suede cardstock gebruikt en verder heb ik naast het DSP de Sailing Home stempelset gebruikt. Door te kiezen voor de kleuren Soft Suede en Night of Navy krijgt de kaart zeker weten een mannelijk uiterlijk.

Stampin' Up! Come Sail Away DSP

Omdat ik voor een wat drukker motief DSP heb gekozen, heb ik de rest van de kaart vrij eenvoudig gehouden. Ik heb nog wel voor een glimmertje gekozen in de vorm van de Sail Away Trinket. Heerlijk stoer en robuust.

Stampin' Up! Come Sail Away DSP

En ook de binnenkant van de kaart ben ik niet vergeten,

Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!








Gebruikte producten:

Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten