donderdag 12 september 2019

Stampin' Up! Dag 12 #stamperschallenge - workshoptopper

Dag 12 van de #stamperschallenge is mijn workshop topper! Daar hoefde ik echt niet lang over na te denken, want afgelopen dinsdag was mijn eerste workshop van het seizoen en wij hebben eens wat anders dan anders gemaakt. Een scrap pagina! Ik vond de workshop zo leuk, dat ik er een YouTube video van heb gemaakt!


Ik had de dames gevraagd of ze een aantal foto's mee wilden nemen. Toen ze bij mij kwamen had ik verschillende stempelsets en Suites neergelegd, zodat ze genoeg keuze hadden om een passende lay-out te maken. Dit zijn de twee lay-outs die ik gemaakt heb.
 

Het is moeilijk uit te leggen hoe je een scrap lay-out maakt. Het is vooral heel veel tussen je spullen snuffelen, keuzes maken en maar schuiven, schuiven, schuiven en zoals je in mijn filmpje kunt zien, plak ik alles pas vast op het moment dat ik tevreden ben. 

Wij hebben de achtergrond in gesponst en daarna hebben wij stempels gebruikt om iets meer accenten aan te brengen. Om de foto's hebben wij Designer Series Paper gebruikt. Dit DSP hebben wij een halve centimeter groter gesneden dan dat de foto groot is. Voor de rest is het echt puur schuiven en proberen wat je leuk vind. 

Dit zijn de pagina's die de dames gemaakt hebben!

 

 


Het zijn vijf echt hele verschillende pagina's geworden. Zijn ze niet geweldig? Ik ben echt super trots op de dames! De dames hadden als ze klaar waren ook nog de mogelijkheid om een funfold kaartje te maken. Dit zijn de resultaten.

 

 

Oh, oh, oh wat was het een super gezellige avond. De dames hebben heerlijk zitten kletsen, lachen en scrappen. Ik kijk nu al uit naar de volgende workshopavond. Wil je ook een keer een workshop bij mij komen volgen? Klik dan hier om te zien wanneer mijn maandelijkse workshopavonden zijn en wat wij gaan maken. Je bent van harte welkom! Opgeven kan door een mail te sturen naar danielle.kassing@gmail.com

Op dit mailadres kun je uiteraard ook terecht als je vragen hebt en/of een bestelling wilt plaatsen.

Heel veel stempelplezier!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten