vrijdag 13 september 2019

Stampin' Up! Dag 13 #stamperschallenge - kerst in september

Op deze prachtige vrijdag de dertiende hebben wij een super leuke challenge gekregen "kerst in september". Voor sommigen is vrijdag de 13de een ongeluksdag, maar voor mij niet hoor. Mijn lievelingsnummer is 13 en ik ben opgegroeid op nummer 13. En vandaag heb ik een kaart gemaakt met de materialen die Hélène den Breejen, mijn teamleider, naar al haar directe teamgenoten heeft gestuurd. Gewoon zomaar! Hoezo ongeluksdag!

Stampin' Up! Snowman Season

In het kaartenpakketje zat een basiskaart in de kleur Real Red en een mat Shaded Spruce cardstock. Verder zat er ook nog een mat in uit het Let It Snow Specialty Designer Series Paper. Aan de ene kant van het DSP staan glitterende sneeuwpopjes en de andere kant zie je op mijn kaart. Ik kon haast niet kiezen welke kant ik voor wilde hebben, dus heb ik met de Stitched Shapes Dies een ovaal uit het DSP gestanst (inclusief een sneeuwpop uiteraard) en van een maatje groter een ovaal uit het de Shaded Spruce cardstock. Deze twee ovalen heb ik op elkaar geplakt. Daarna heb ik een strook gesneden van de Shaded Spruch cardstock en hierop heb ik de tekst en de sneeuwvlokjes heat embost met White Stampin' Emboss Powder. Deze stempels komen uit de Snowman Season stempelset.

Stampin' Up! Snowman Season

Op de basiskaart heb ik eerst een mat Whisper White cardstock geplakt. Daarna heb ik de mat Let It Snow Specialty DSP geplakt. Hierop heb ik de strook geplakt en als laatste heb ik het ovaal erop geplakt met Stampin' Dimensionals. Ik heb het ovaal precies op de plek geplakt waar de sneeuwpop uitgestanst was. Niemand die dat ziet toch?

Deze kaart is gemaakt met allemaal nieuwe producten uit de nieuwe najaars-/wintercatalogus. Heb jij deze al gezien? Klik op onderstaande foto om naar de digitale catalogus te gaan.


Wil je liever een papieren versie ontvangen? Dat kan! Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik stuur je er graag eentje toe. Het enige wat ik hiervoor vraag is een vergoeding van de verzendkosten. Als je een bestelling bij mij plaatst, ontvang je deze kosten uiteraard terug. Heb je de afgelopen maanden een bestelling bij mij gedaan, dan heb je als het goed is al een catalogus ontvangen. 

Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten