maandag 28 oktober 2019

Kylie Bertucci's Top Ten Winners Blog Hop October 2019


Welkom bij Kylie Bertucie's International Highlights Top Ten Winners Blog Hop! Jeetje wat een eer dat ik weer mee mag doen doordat er zoveel mensen op mijn kaartje gestemd hebben. Het blijft heel bijzonder om mee te mogen maken. Het thema van deze blog hop is "Encouragement" (aanmoeding/steuntje in de rug) en dit is het kaartje wat ik gemaakt heb. Omdat dit een Internationale blog hop is, zal ik deze blog in zowel het Nederlands als het Engels schrijven.

Welcome to Kylie Bertucci's International Highlights Top Ten Winners Blog Hop! What an honor I can participate because lot's of you voted for my card in the gallery. This is a very special experience for me. The theme of this blog hop is "Encouragement" and this is the card I made. Because this is an International Blog Hop I will write this blog in English (at least I try :)) and my native language Dutch.

Stampin' Up! New Wonders

Voor mijn kaartje heb ik de Hostess set New Wonders gebruikt. Deze set is echt geweldig en kun je verdienen bij een bestelling boven de € 200,=. Ik heb de stempel met Versamark inkt op een stuk Crumb Cake cardstock van 8 cm bij 12 cm gestempeld en daarna heb ik het heat embost met de witte emboss poeder. Daarna heb ik mijn Aqua painter genomen en heb ik de afbeelding ingekleurd met een beetjeCraft inkt.

For this card I used the Hostess set New Wonders. This set is amazing and can be earned with an order of € 200,= or more. I stamped the stamp with Versamark ink on a piece of Crumb Cake card stock of 8 cm by 12 cm. After that I heat embossed it with white emboss powder. Than I took my Aqua painter and I colored the image with some Craft ink.

Stampin' Up! New Wonders

Toen de craft inkt opgedroogd was, heb ik de afbeelding nog een keer ingekleurd met de Aqua painter en de kleuren Garden Green, Blackberry Bliss, Soft Suede, Pineapple Punch, Balmy Blue en Blushing Bride. Doordat ik eerst met de witte craft inkt ingekleurd hebt, komen de kleuren beter tot hun recht op de Crumb Cake ondergrond.

After the craft ink dried I colored the image once again but now with the Aqua painter and the colors Garden Green, Blackberry Bliss, Soft Suede, Pineapple Punch Balmy Blue and Blushing Bride. Because I used the craft ink first the colors are more bright on the Crumb Cake background.

Dit stuk cardstock heb ik op een mat Whisper White cardstock geplakt van 12,5 cm bij 8,5 cm en dit geheel heb ik weer op een Crumb Cake basiskaart geplakt van 21 cm bij 14,5 cm (gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen) met Stampin' Dimensionals. Maar niet voordat ik een rand met blaadjes heb heat embost en ingekleurd. En eerlijk gezegd had ik met het inkleuren van mijn kaart een vlekje gemaakt, dus heb ik er nog wat extra Basic Rhinestones op geplakt om het "foutje" te verstoppen. Zie jij waar het vlekje zit?

This peace of card stock I glued to a piece of Whisper White card stock of 12,5 cm by 8,5 cm and this whole peace I glued to the base card of 21 cm by 14,5 cm (scored at 10,5 cm and folded) with some Stampin' Dimensionals. But not before I stamped and heat embossed some leaves on the base card. These leaves were also colored. And to be honest when I was coloring the image I made a little spot outside the image. So I added some Basic Rhinestones to cover up the little "mistake". Can you see where I made the little "mistake"?

Dit was mijn kaartje voor de Top Ten Winners Blog Hop en ik hoop dat je hem leuk vindt. Wil je nog meer projecten zien? Hop dan snel verder naar de volgende. Je bent nu bij Danielle Kassing.

This was my card for the Top Ten Winners Blog Hop and I hope you liked my card. Do you want to see some more projects? Please hop on to the next participant. You are now at Danielle Kassing.

Heel veel hop plezier/please have fun hopping around!





Deelnemers/Participants:







Gebruikte producten/used products:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Aqua Painters
[103954]
€ 21,00




12 opmerkingen:

  1. Lovely card Danielle! Congrats on making it to the top ten blog hop this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So pretty! I love this stamp set and have not used it yet!! You have inspired me to get it out and give it a go!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Please give it a go. I was in the same spot as you and this was my first card with the amazing set!

      Verwijderen
  3. Such a sweet card! Thank you for inspiring me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute. Love the background and all the embossing.

    BeantwoordenVerwijderen