donderdag 10 oktober 2019

Stampin' Up! Mini Curvy Keepsakes box

Het is donderdag dus........ tijd voor een nieuwe YouTube video. Vorige week heb ik een bestelling gedaan voor mijzelf en gisteren kreeg het pakke(tj)e binnen. Naast de allernieuwste trimmer zaten er ook nog wat kerstsets in die per ongeluk in mijn winkelmandje zijn gevallen. Nou ja per ongeluk.... ik wilde ze wel heel graag hebben.

De Tiny Keepsakes Bundle was het eerste wat ik uit de doos haalde en waarmee ik ben gaan "spelen". En ik ben echt super enthousiast. Kijk zelf maar!


De Tiny Keepsakes Bundle bestaat uit de stempelset Tiny Keepsakes en de Mini Curvy Keepsakes Box dies. Als eerste heb ik met de Dies het doosje uitgestanst uit een stuk Whisper White cardstock van 14 cm bij 14 cm. Je stanst het hele doosje met één draai uit, dus dat is echt geweldig. Je kunt het doosje natuurlijk zo laten, maar ik heb de twee tegenover elkaar liggende flapjes bestempeld met de "achtergrondstempels" uit de Tiny Keepsakes stempelset. Een labeltje eraan (ook uit de dies set) en je doosje is klaar. 
  
Stampin' Up! Tiny Keepsakes bundle

Zijn ze niet geweldig! Er past precies gouden Ferero Rocher in of een paar kleinere snoepjes, een theelichtje, een sierraad, een bonbon en ga zo maar door. Ook leuk met bruidssuikers, voor een geboorte of een verjaardag. Super leuk om iemand een klein kadootje te geven. En wil je bijvoorbeeld al je collega's iets geven? Met deze bundel heb je in een handomdraai een heel stel doosjes gemaakt.

Stampin' Up! Tiny Keepsakes bundle

En gebruik je Designer Series Paper? Dan heb je ook gelijk een prachtig doosje. Voor dit doosje heb ik het prachtige Feels Like Frost Specialty Designer Series Paper gebruikt. Ik zie nog heel veel mogelijkheden en er worden zelfs diertjes, auto's en nog veel meer mee gemaakt. Zodra ik weet hoe je deze moet maken, dan laat ik je dat zeker zien.

Bestellen:
Vind jij deze bundel nu net zo geweldig als ik en wil je hem graag bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Je kunt de Tiny Keepsakes stempelset en de Mini Curvy Keepsakes Box Dies beiden apart bestellen, maar als je ze samen besteld, dan ontvang je een bundelkorting van 10%.

Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je graag een najaars-/wintercatalogus ontvangen. Stuur mij dan ook even een berichtje.

Heel veel stempelplezier!








Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten