zaterdag 12 oktober 2019

Stampin' Up! Maandelijkse Facebook hop Lovely Stampers


Welkom bij de Facebook hop van het Lovely Stampers team. Het thema van deze maand is herfst. Nou daar heb ik mij afgelopen week prima voor kunnen laten inspireren door het weer. Jeetje, de herfst is echt begonnen. Gelukkig komt mijn inspiratie voor deze hop niet van het weer, maar van de prachtige herfstboeketten die bij de bloemenwinkel in het stadje stonden. Ik dacht meteen hoe leuk om zo'n boeket aan iemand cadeau te doen en hoe leuk om daar een eigen tag in stijl bij te maken. Dit is de tag die ik gemaakt heb. 

Stampin' Up! Puur Natuur

Als basis heb ik op een stuk Crumb Cake cardstock de boomstam uit de Nederlandse stempelset Puur Natuur gestempeld. Er zit een iets rechtere zijde aan en aan die kant heb ik een rillijn gemaakt. Daarna heb ik de cardstock dubbel gevouwen en ik heb de "cirkel" uitgeknipt. Dit is het kaartje.

Stampin' Up! Puur Natuur

De blaadjes heb ik gemaakt met de Nature's Roots Dies en ik heb ze gestanst uit een stuk Cajun Craze, Early Espresso en Granny Apple Green cardstock. De tekst komt uit dezelfde stempelset en heb ik gestempeld op een stukje Crumb Cake cardstock en uitgeponst met de Classic Label Punch. Het Linnen Thread komt uit de Come to Gather Ribbon combo pack. 

Bestellen:
Heb je vragen over dit kaartje en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heb jij zin om zelf ook eens aan de gang te gaan met de producten van Stampin' Up!? Kom dan naar de Creatieve Workshopdag die ik samen met mijn teamgenoot Frederique organiseer op zaterdag 2 november a.s. in Rheden. Je kunt je nog opgeven t/m 15 oktober door mij een mail te sturen. De kosten voor deze dag zijn € 40,=. Dit is inclusief een workshoppakket t.w.v. € 25,=, werkbeschrijvingen, koffie/thee met wat lekkers en een eenvoudige lunch. 



Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten