woensdag 23 oktober 2019

Stampin' Up! Unboxing de You Can Create It kit van kwartaal 4

Vandaag is het 24-uurs Sale! Wil jij weten welke stempelsets er aan deze actie meedoen? Klik dan hier om naar mijn blog te gaan. Heb je vragen en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Vandaag heb ik voor jullie een filmpje gemaakt van mijn You Can Create It kit. Deze kit heb ik al een klein weekje in huis, maar doordat het zo druk is geweest ben ik er pas nu aan gekomen om samen met jou de kit uit te pakken. Kijk je mee?


En wat vind jij er van? Hij is weer geweldig toch? Deze kit heb ik bij mijn teamleider Hélène den Breejen gekocht. Wil je hier meer over weten klik dan hier om naar haar website te gaan. En vanaf deze maand kun je er ook voor kiezen om je kit bij mijn teamgenootje Anne-Marie Breurkes Rood te bestellen. Klik hier om naar haar website te gaan. 

In de YCCI kit zit altijd extra materiaal om je projecten te maken en er zit ook vaak een cadeautje bij. Dit is het extra materiaal

Stampin' Up! YCCI

Dit is de kit van oktober met het Come To Gather DSP:

Stampin' Up! YCCI

Dit is de kit van november met het Gleaming Specialty DSP:

Stampin' Up! YCCI

En als laatste de kit van december met het Let it Snow DSP:

Stampin' Up! YCCI

De kit is weer geweldig en zodra ik mijn eerste project gemaakt heb, zal ik deze uiteraard ook aan jullie laten zien.

Bestellen:
Heb je vragen over de producten van Stampin' Up! en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betaling:
Tikkie, Ideal betaallink of overschrijving. In mijn webshop kun je betalen met een credit card.


Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten