zaterdag 2 november 2019

Stampin' Up! Maandelijkse Blog Hop Creatieve Harten - kerst


Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten. Het thema van deze maand is Kerst in de breedste zin van het woord. Afgelopen week had ik van een Mini Curvy Keepsakes box een rendier gemaakt en toen ik daarmee bezig was, onstond dit idee.

Tijdens de feestdagen geven wij allemaal heel veel cadeautjes, flessen wijn en/of bloemen. Hoe leuk zou het zijn om hieraan een super eenvoudige tag te hangen met een knipoog naar Rudolph The Red-Nosed Reindeer.

Stampin' Up! Rudolph tag

Op een tag van Crumb Cake cardstock heb ik een neus geplakt van Real Red cardstock die ik geponst heb de 2" Circle Punch. De oogjes heb ik gemaakt van twee Whisper White rondjes geponst met de 1" Circle Punch en twee rondjes geponst van Basic Black cardstock met de 1/2"Circle Punch.

Voor de geweien heb ik echt alle stansen sets erbij gehaald die ik op dit moment heb om te kijken  welke het meest op een gewei zou lijken. Kun jij zien welke stansenset ik gebruikt heb? Juist de Bouquet Bunch Dies. Ik heb de stelen van de bos bloemen gestanst uit een stukje Early Espresso cardstock en deze heb ik achterop de tag geplakt.

Stampin' Up! Rudolph tag

Deze tag is super simpel om te maken toch? En ik hoop dat hij hier en daar een glimlach tevoorschijn tovert bij de ontvanger. Wil je weten hoe ik van een Mini Curvy Keepsakes Box een rendier gemaakt heb? Klik dan snel op onderstaande link om naar mijn YouTube tutorial te gaan.


Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven om de cadeautjes die wij gaan geven in de maand december nog net wat leuker te maken. Wil je nog meer inspiratie opdoen? Hop dan snel door naar de volgende door de volgende link in de linkenlijst aan te klikken. Je bent nu bij Danielle Kassing.

Bestellen:
Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betalen:
Via een Tikkie, een Ideal betaallink of overschrijving. Bestel je in mijn online webshop, dan dien je te betalen via een credit card.

Ik wens je heel veel hop plezier en heel veel inspiratie toe!




Deelnemers:






Gebruikte producten:




8 opmerkingen: