maandag 4 november 2019

Stampin' Up! You Can Create It kit oktober 2019

Met de You Can Create It kit van oktober 2019 heb ik een super leuk doosje gemaakt. Dit zijn de materialen die in het pakket zaten.

Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019 
de hele kit
Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019
het kaarten pakketje van oktober
Toen ik het kaartenpakketje in handen kreeg bedacht ik mij gelijk dat ik er graag een doosje met kaartjes/labels van wilde gaan maken. Ik heb een vel Pretty Peacock cardstock uit het extra materiaal gekozen en hiervan heb ik een doosje gemaakt. Het is eigenlijk niet echt een doosje, maar het is een buitenkant met daarin de "bodem" van een doosje.

Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019 Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019

Voor de voorkant van het doosje heb ik het Come To Gather Designer Series Paper gebruikt in combinatie met de Pretty Peacock cardstock en het Briaded Linnen Trim wat in het pakketje zat. De tekst komt uit de nederlandse stempelset Vlinderdans en deze heb ik uitgeponst met de Everyday Label Punch. Dit zijn de kaartjes/labels die ik gemaakt heb!

Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019 Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019 Stampin' Up! YCCI kwartaal 4 2019

Als basis van de kaartjes/labels heb ik Pretty Peacock en Mint Macaron cardstock gebruikt. Hierop heb ik op verschillende manieren het Come to Gather DSP geplakt, waarbij ik bij het laatste kaartje daadwerkelijk de restantstrookjes heb gebruikt. De blaadjes heb ik gestanst met de Seasonal Layers Dies en de teksten komen uit de Van Alles Wat stempelset en heb ik uitgeponst met de Classic Label Punch. Deze labels zijn super leuk om te gebruiken aan een cadeautje, maar denk ook aan een fles wijn of bijvoorbeeld een bos bloemen! Alles is mogelijk. 

Wil je weten wat de anderen gemaakt hebben met de YCCI kit van deze maand? Ga dan naar de website van Hélène den Breejen of Anne-Marie Breurkes-Rood

Bestellen:
Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betaling:
Betalen kan door middel van een Tikkie, een Ideal betaallink of door overschrijving. Doe je rechtstreeks een bestelling in mijn webshop, dan heb je hiervoor een credit card nodig. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten