dinsdag 12 november 2019

Welke swaps heb ik gekregen tijdens de Demodag

Wat heb ik afgelopen zaterdag een geweldige dag gehad zeg! De demodag georganiseerd door Hélène den Breejen en Kaylee van Es. Het was niet alleen super gezellig en heb ik heerlijk zitten kletsen met mijn teamgenootjes en nog heel veel collega demonstratrice's, maar ik heb ook Sara en Sean Douglass mogen ontmoeten. Wat een lieve mensen zijn dit zeg. Sara is de CEO van Stampin' Up! en ze nam alle tijd om met iedereen te praten, op de foto te gaan en zelfs om een aantal kritische vragen te beantwoorden. En Sean deed daar dubbel en dwars aan mee. Echt super!

Hierbij een aantal foto's van de lieve mensen die ik heb mogen ontmoeten!

 

 

Tijdens deze dag heb ik geswapt met mijn collega demo's. De video van mijn swap kun je terugvinden op mijn YouTube kanaal. Van de swaps die ik gekregen heb, heb ik ook een filmpje gemaakt. Dus vind je het leuk om te zien wat ik zoal terug gekregen heb, klik dan op onderstaande video.


Ik heb de swaps ook nog een keertje op de foto gezet!

Stampin' Up! de gekregen swaps van de demodag Stampin' Up! de gekregen swaps van de demodag

Stampin' Up! de gekregen swaps van de demodag Stampin' Up! de gekregen swaps van de demodag

Stampin' Up! de gekregen swaps van de demodag Stampin' Up! de gekregen swaps van de demodag

Zijn ze niet geweldig? Iedereen super bedankt voor de prachtige swaps! Ik heb weer een heleboel inspiratie opgedaan!

Op het moment dat ik dit schrijf (dinsdagavond 12 november), maak ik mij klaar om naar OnStage Live in Dortmund te gaan. De swaps liggen klaar en de tas is bijna gepakt. Ik heb er super veel zin in. Tijdens OnStage zal ik ook swappen en als jullie het leuk vinden, zal ik ook daar een filmpje van maken. 

Tot gauw!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten