donderdag 14 november 2019

Mijn swap OnStage Live in Dortmund

Whoop whoop! Sinds gisteren zit ik in Dortmund, want vanaf vandaag t/m zaterdag is er OnStage Live. Drie dagen lang Stampin' Up! Heerlijk! Ik zal jullie via mijn facebookpagina en mijn instagram zeker op de hoogte houden van mijn belevenissen, maar in mijn blog van vandaag wil ik jullie mijn swap laten zien die ik speciaal voor vandaag gemaakt heb.

In deze video laat ik je zien, wat ik gemaakt heb!


En wat vind je er van? Gingen de aanwijzingen iets te snel in het filmpje? Hieronder staan ze nog een keertje op een rijtje:
  1. Neem een stuk cardstock van 19,5 cm bij 10 cm.
  2. Ril met de lange zijde boven op 2,5 cm - 8,5 cm - 11 cm en 17 cm
  3. Ril met de korte zijde boven op 2,5 cm en 7,5 cm
  4. Kies wat de bovenkant wordt van het doosje en bestempel die met de bubbeltjes stempel uit de Delightful Day stempelset in de kleur van je cardstock.
  5. Nu je toch aan het stempelen bent, stempel dan op een restant stukje Whisper White cardstock het cocktailglas uit de Sip Sip Hooray stempelset en vul dit glas met de kleur van je cardstock. Om het drankje een glimmertje mee te geven, heb ik de inhoud van het glas ingekleurd met de Clear Wink of Stella.
  6. Stempel het woord proost uit de Van Alles Wat stempelset met Versamark inkt op een stukje Basic Black cardstock. Heat embos dit met witte embossing poeder en pons het uit met de Classic Label Punch. 
  7. Vouw de rillijnen van het doosje en knip de zijkanten in zoals je gewend bent bij een doosje. Voordat je het doosje in elkaar gaat plakken, pons je een hapje uit de deksel met de 1" pons. Je kunt nu het doosje in elkaar plakken.
  8. Stans het glas uit en plak dit op de voorkant van het doosje. Het label met proost plak je met zwarte dimensionals op het doosje. 
Stampin' Up! Sip Sip Hooray

Voor mijn doosjes heb ik de volgende kleuren gebruikt (van links naar rechts en van onder naar boven): Pumpkin Pie, Pineapple Punch, Bermuda Bay, Coastal Cabana, Balmy Blue, Highland Heather, Calypso Coral en Blushing Bride. Ben jij nieuwsgierig wat er in het doosje zit?

Stampin' Up! Swaps Onstage Dortmund

Weet jij wat het is? Het zijn glasmarkeerders voor een wijnglas of een (bier)flesje. Zo kun je altijd je eigen glas/flesje terug vinden. Nu snap je waarschijnlijk ook waarom ik er proost op heb gestempeld.

Ik hoop dat mijn swap goed ontvangen wordt. En ik ben reuze nieuwsgierig naar de swaps die ik zal ontvangen. Ik zal hier volgende week een video van maken voor wie het leuk vindt om te kijken. 

Heel graag tot gauw!




Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten