zondag 24 november 2019

De foto's van OnStage Live in Dortmund

Jeetje zeg! Een week geleden kwam ik moe maar voldaan en vol inspiratie terug uit Dortmund waar ik bij het fantastische evenement OnStage Live ben geweest. Dit zal waarschijnlijk niet aan jullie aandacht ontgaan zijn, maar ik ben nog steeds aan het nagenieten. Ik wilde jullie van de week al een aantal van de foto's laten zien, maar helaas kwam er een verkoudheid tussen. Maar gelukkig gaat het al een stuk beter en heb ik vandaag voor jullie een paar van mijn belevenissen op een rij gezet.

OnStage is vooral heel veel lachen, kletsen en genieten, maar uiteraard worden er ook serieuze presentaties gegeven. Op woensdag 13 november zijn wij (Frederique, Hélène, Kaylee en ik) samen naar Dortmund gereden en daar hebben we een aantal teamgenootjes ontmoet. OnStage begon voor ons met een gezamenlijk diner in het Dorinth Hotel waar wij sliepen.

Stampin' Up! onstage dortmund Stampin' Up! Onstage dortmund

Ik lag samen met Frederique op een prachtige kamer en gelukkig heeft ze mijn gesnurk overleefd. Na een heerlijk ontbijt gingen wij op donderdag naar de Westfalle Messe. Op de linkerfoto kun je zien hoe dichtbij wij logeerden. Links is de Messe en rechts achterin (het bruine gebouw) is het hotel. Echt geweldig! 

Stampin' Up! onstage dortmund Stampin' Up! Onstage dortmund

In de hal kon je al allerlei sneak peeks vinden van de nieuwe voorjaarscatalogus. Zie jij wat ik bedoel? Er was ook een plek waar je foto's kon maken en Dirk heeft deze prachtige foto van de groep gemaakt.

Stampin' Up! onstage dortmund

Uiteraard hebben wij zelf ook nog genoeg foto's gemaakt!

Stampin' Up! Onstage dortmund Stampin' Up! onstage dortmund

Terwijl wij aan het wachten waren in de hal voor de daadwerkelijke zaal, hebben een heleboel van ons met elkaar geswapt. Bij het swappen maak je kennis met elkaar, je maakt een praatje en je doet inspiratie van elkaar op! Een geweldige manier om in contact te komen met anderen. Ik heb met 40 mensen mogen swappen en binnenkort zal ik een filmpje maken van alle swaps die ik ontvangen heb. De drie swaps waar ik super trot op ben, zijn die van Sam Donald van Pootles en die van Jay en Barry van Mitosucrafts. Door Sam ben ik in contact gekomen met Stampin' Up! toen ik op zoek was naar een nieuwe hobby, dus dat is wel heel bijzonder om haar een swap te mogen geven. 

Stampin' Up! onstage dortmund Stampin' Up! onstage dortmund

Na geduldig en lang gewacht te hebben (want wij waren elke ochtend de eerste die in de rij stonden om naar binnen te gaan) hadden wij alle drie de dagen een prachtig plekje op de derde rij vanaf het podium. Het was echt een super plekje!

Stampin' Up! onstage dormund 
En alleen maar blije gezichten. Kijk maar! Oh ja, en af en toe een geintje tussendoor. Sorry Kaylee!

Stampin' Up! onstage DortmundStampin' Up! onstage Dortmund Stampin' Up! onstage Dortmund

Door de dagen heen werden er allerlei presentaties gegeven door verschillende mensen van Stampin' Up! zoals Sara Douglas, CEO en haar moeder Shelly Gardner, Chairman of Board, maar ook door Damir Basic, Development Manager van o.a. Nederland, Cory en zelfs Dirk, de fotograaf bij wie wij alle dagen in dezelfde rij zaten. Dirk is Amerikaans maar heeft Nederlandse voorouders, dus hoe geweldig was het toen hij Sinterklaas Kapoentje inzette en wij met z'n allen hard meezongen.

Stampin' Up! onstage Dortmund Stampin' Up! onstage Dortmund

Stampin' Up! onstage Dortmund Stampin' Up! onstage Dortmund

Daarnaast mochten de Top Achievers ook op het podium komen, waaronder onze eigen Hélène den Breejen. Wij zijn zo super trots op haar. En weet je wat? Zij zit volgend jaar ook in het Artisan Team. Is dat niet geweldig! (op de foto staan de nieuwe Artisan Leden voor het volgende jaar die in Dortmund aanwezig waren!)

Stampin' Up! onstage Dortmund

's Avonds hebben we heerlijk met z'n allen gegeten en voornamelijk in het hotel, maar op vrijdag hebben wij bij de Pizzeria om de hoek gegeten en Michelle Last uit de UK (en teamleider) was hier de hele avond bij aanwezig. Het was zo geweldig om even met haar te kunnen praten over van alles en nog wat. Zowel zakelijk als privé. Het was echt een geweldig gesprek! Dankjewel Michelle!


En als laatste werden wij op donderdag ook nog geweldig verrast door een geweldige act bij de opening van OnStage en de opening van het avondprogramma. Deze dansers waren echt geweldig.

Stampin' Up! onstage Dortmund

Zoals je tussen de regels door kunt lezen, heb ik echt een aantal geweldige dagen gehad. Daarnaast hebben we ook een prachtige nieuwe voorjaarscatalogus in handen gekregen, die ik helaas nog niet met je kan delen, maar hou mijn blog in de gaten, want wie weet komen er een aantal sneak peeks voorbij. Voor de hele catalogus moeten we dus nog heel even geduld hebben tot het nieuwe jaar!

Ik hoop dat je dit verslag leuk vond om te lezen/zien. Wil je dit soort evenementen nu ook wel eens mee willen maken? Kom dan nu bij mijn team! Wil je hier meer over weten? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik geef graag antwoord op al je vragen!

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten