maandag 16 december 2019

Een kadobon voor de feestdagen!

Nog maar iets meer dan een week en het is Kerst! Heb jij al een geschikt kadootje gevonden voor je creatieve vriendin/moeder/dochter/buurvrouw of wie dan ook? Nee? Misschien kan ik je hiermee helpen. Wist jij dat je bij mij een kadobon kunt kopen, zodat diegene zelf kan kiezen uit de Stampin' Up! catalogus? Of misschien wil je haar wel een workshop kado doen? Als je wilt, kun je haar zelfs een starterspakket geven! Er is heel veel mogelijk en als je contact met mij opzoekt, dan komen wij er samen vast wel uit!

Afgelopen periode heb ik een aantal kadobonnen mogen maken en omdat je met deze bon Stampin' Up! producten kunt kopen, heb ik de bon mooi verpakt in een prachtige zelfgemaakte giftcard. Het model van deze kaart is ontworpen door mijn teamleider Hélène den Breejen.
 
Stampin' Up! Magnolia Lane DSP

Als je de bellyband van de kaart afhaalt, dan zie je aan de binnenkant een ruimte voor de kadobon, maar ook zeker ruimte om een mooie boodschap te schrijven.

Stampin' Up! Magnolia Lane DSP

Super leuk om te geven, maar ook zeker om te ontvangen. De kadobon kan aangeschaft worden voor elk gewenste waarde, maar deze bon is alleen inwisselbaar bij mij. Dus niet bij één van mijn collega demonstratrices. 

Hou je niet van bloemen? Dan is een giftcard in een ander thema ook zeker mogelijk! Samen komen wij er vast wel uit! Wel zal ik altijd gebruik maken van Stampin' Up! producten uit de lopende catalogus. 

Dit is eenzelfde giftcard, maar bij deze kaart heb ik ander DSP gebruikt uit het Magnolia Lane DSP pakket. 

Stampin' Up! Magnolia Lane DSP

Stampin' Up! Magnolia Lane DSP

Bestellen:
Wil jij een kadobon bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en dan maak ik er graag eentje voor je! Heb je vragen en/of wil je zelf een bestelling plaatsen? Stuur mij dan ook een mail. Ik help je graag.

Betaling:
Betaling is mogelijk via Tikkie, een Ideal betaallink of door overschrijving. Bestel je rechtstreeks in mijn webshop, dan dien je met een credit card te betalen. De kadobon kun je niet in mijn webshop bestellen, maar alleen via email.

Heel veel stempelplezier!






Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten