zaterdag 14 december 2019

Facebook hop Lovely Stampers - verpakkingen


Welkom bij de blog die bij de maandelijkse Facebookhop van de Lovely Stampers hoort. Het thema van deze maand is verpakkingen en toen moest ik gelijk denken aan iets wat ik bij OnStage gezien had. Er waren borden aanwezig waarop een ieder zijn/haar swap mocht hangen ter inspiratie en daar zag ik dit!


Stampin' Up! Facebookhop Lovely Stampers verpakkingen

Dit is de versie die ik ervan gemaakt had en ik had jullie heel graag willen laten weten wie dit verzonnen heeft, maar helaas heb ik de naam niet op de swap kunnen terugvinden. Dus mocht je weten wie dit gemaakt heeft, laat het mij dan even weten, want uiteraard gaat alle eer naar hem/haar toe. Dit heeft hij/zij toch echt goed verzonnen?

Ik vond hem zo leuk dat ik hem heel graag na wilde maken en ik wil hem ook heel graag met jullie delen. Als basis voor het "sleetje" heb ik een paar ijsstokjes gebruikt (die gewoon verkrijgbaar zijn bij een van onze favoriete budgetwinkels) en die heb ik met wat Tombow Multi-glue aan elkaar vast geplakt. Daarna heb wat Tear & Tape op de stokjes gedaan en zo heb ik de Candy Canes op het "sleetje" geplakt.

Stampin' Up! Facebookhop Lovely Stampers verpakkingen

Bij het schrijven van dit bericht kom ik erachter dat het DSP wat ik gebruikt heb helaas niet meer verkrijgbaar is, maar gelukkig kun je de doosjes van elk soort DSP maken die je maar wilt. Wil je weten hoe ik de doosjes gemaakt heb?

Het grote doosje:
  • Bodem: neem een stuk cardstock van 11 cm bij 11 cm en ril alle vier de zijkanten op 3 cm. Knip de kleine vierkantjes in en plak de bodem in elkaar.
  • Deksel: neem een stukje DSP van 9 cm bij 9 cm en ril alle vier de zijkanten op 1,9 cm (zo wordt de deksel ietsjes breder waardoor het beter op de bodem past). Knip de kleine vierkantjes in en plak de deksel in elkaar. 

Stampin' Up! Facebookhop Lovely Stampers verpakkingen

Het kleine doosje:
  • Bodem: neem een stuk cardstock van 7,5 cm bij 7,5 cm en ril alle vier de zijkanten op 2 cm. Knip de kleine vierkantjes in en plak de bodem in elkaar.
  • Deksel: neem een stukje DSP van 5,5 cm bij 5,5cm en ril alle vier de zijkanten op 0,9 cm. Knip de kleine vierkantjes in en plak de deksel in elkaar. 
Plak de twee doosjes op elkaar en zet ze met een stuk Ribbon (hier heb ik de Shaded Spruce/Gold Striped ribbon gebruikt) op je sleetje vast.

Bestellen:
Heb je vragen over dit project? Stuur je vraag naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Je kunt hier uiteraard ook terecht voor al je bestellingen.

Betaling:
Betaling is mogelijk via Tikkie, een Ideal betaallink of door overschrijving. Bestel je rechtstreeks in mijn webshop, dan dien je met een credit card te betalen.

Heel veel stempelplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten