woensdag 8 januari 2020

Gefeliciteerd Alano!

Lieve Alano, van harte gefeliciteerd! Vandaag is mijn neef(je) Alano jarig en afgelopen zondag zijn wij richting het Noorden gereden om zijn verjaardag te vieren. Hij is 19 geworden en op deze leeftijd  vragen ze vaak geld. Dit kan uiteraard niet klakkeloos in een envelop gestopt worden, dus heb ik speciaal voor hem dit kaartje gemaakt!

Stampin' Up! Lined Alphabet

Voor deze kaart heb ik een basis gebruikt van een stuk Whisper White cardstock van 21 cm bij 14,5 cm (gerild op 10,5 cm en dubbelgevouwen). Hierop heb ik een mat Basic Black cardstock geplakt van 10 cm bij 14 cm.

Om de ondergrond te maken heb ik een stuk Shimmery White cardstock genomen van 9,5 cm bij 13,5 cm en deze heb ik gesponst met een ombre effect met de kleuren Pacific Point, Blueberry Bushel en Night of Navy (van licht naar donker).  Daarna heb ik met wat water spetters gemaakt en dit heb ik opgedept  met een papieren zakdoekje. Hierdoor ontstaan de "witte" stippen/vlekken.

Stampin' Up! Lined Alphabet

Op een restant stukje Basic Black cardstock heb ik de letters gestempeld met Versamark inkt en daarna heat embost met Stampin' White Emboss powder en de heat tool. De letters zijn daarna uitgestanst met de Layering Alphabet dies en op de kaart geplakt met Black Stampin' Dimensionals. De gefeliciteerd komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Speciale voor jou die je nu gratis kunt uitkiezen bij een bestelling van € 60,=.

Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de producten die ik gebruikt heb? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betalen:
Betaling kan via een Tikkie, een betaallink via de bank of een overschrijving. Als je rechtstreeks in mijn webshop besteld, dien je te betalen met een credit card

Heel veel stempelplezier!










Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten