donderdag 9 januari 2020

Stampin' Up! Tijdloze Tulpen - NL

Het is weer donderdag, dus tijd voor een nieuwe YouTube video. Vandaag maak ik samen met jullie een vrolijk lente kaartje met de nieuwe Nederlandse stempelset Tijdloze Tulpen in combinatie met de Tulip Builder Punch.



Dit is het kaartje!

Stampin' Up! Tijdloze Tulpen

Als basis heb ik een stuk So Saffron cardstock gebruikt van 21 cm bij 14 cm, gerild op 10,5 cm en dubbel gevouwen. Met de Rectangle Stitched Dies heb ik een tweetal rechthoeken uitgestanst. Voor het Subtles 6"x 6" Designer Series Paper heb ik de grootste rechthoek gebruik en voor het stukje Whisper White heb ik de twee na grootste stans gebruikt.

Op het stuk Whisper White heb ik de bloemen gestempeld met So Saffron inkt. De stelen en de blaadjes heb ik gestempeld met Pear Pizzazz inkt.

Stampin' Up! Tijdloze Tulpen

Uit een restant stukje cardstock (maakt niet uit wat voor een kleurtje) heb ik de bloem en het blaadje geponst met de Tulip Builder Punch. Dit stukje gebruik ik als malletje om de stempels op de goede plek te kunnen leggen. Als je de stempels precies op de plek van de uitgeponste delen legt, dan kun je de stempels direct op je clear block plakken. En doordat de stempelset Photopolymer is, kun je heel goed zien hoe je de stempels elk in hun eigen kleur kunt beinkten. Na het uitponsen heb ik beide stukken op de kaart geplakt met Stampin' Dimensionals. Het malletje bewaar ik altijd bij de stempelset.

Op een restant stukje DSP heb ik "Van harte" gestempeld en uitgestanst met de kleinste rectangle stans. In mijn filmpje laat ik je zien hoe je de rechthoek kunt aanpassen aan je tekst.

De Tijdloze Tulpen en de Tulip Builder Punch zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze samen bestelt als bundel ontvang je een bundelkorting van 10%.
Bestellen:
Heb je vragen over deze kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Betaling:
Via een Tikkie, een betaallink via de bank of door overschrijving. Je kunt ook rechtstreeks in mijn webshop bestellen, maar hier kun je alleen gebruik maken van een credit card.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:




1 opmerking:

  1. I'd saved your gorgeous card to my Pinterest board and came across it again yesterday. I thought it would make the perfect Mother's Day card and seeing I have 3 to make I've recreated with a few minor changes in 3 different colours. Thanks for the inspiration. I've given you credit on my post that will go live tomorrow.

    BeantwoordenVerwijderen