vrijdag 10 januari 2020

Stampin' Up! Three Cheers for You all-inclusive card kit unboxing

Afgelopen week kreeg ik mijn eigen bestelling binnen uit de nieuwe Mini Catalogus en wat liggen er een boel nieuwe leuke producten op mij te wachten. Waaronder de all-inclusive Three Cheers for You card kit.

Met deze complete kit maak je 12 prachtige kaarten en het enige wat je hiervoor nodig hebt is........... juist deze kit. De card kit is compleet met een stempelset, een inkspot, een clearblock, alle materialen om de kaarten te maken en zelfs Stampin' Dimensionals en Glue Dots. In dit filmpje unbox ik samen met jou deze geweldige set!


En wat vind jij er van? Geweldig of niet? Deze kit is prima te maken voor een beginnende kaartenmaker. Je hoeft zelf niets in huis te hebben want echt alles is ingesloten. Ben jij juist wat meer gevorderd? Geef dan je eigen draai aan de kaarten en combineer de materialen met andere materialen die je zelf hebt. De kosten van deze kit zijn € 33,=.

Wil jij deze kit nu ook bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Hier kun je ook terecht voor al je vragen.

Binnenkort zal ik een filmpje voor jullie opnemen waarin wij samen de kaartjes gaan maken volgens het voorbeeld. Op een later moment zal ik jullie ook laten zien hoe je zelf met de materialen uit de kit een heel ander kaartje/project kunt maken. 

Heel veel kijkplezier!









Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten