vrijdag 10 januari 2020

Sale-A-Bration bij Stampin' Up!

Wat is Sale-A-Bration nu precies?

Van 3 januari t/m 31 maart 2020 vieren wij Sale-A-Bration en tijdens deze periode mag je voor elke € 60,= aan producten een gratis product uitzoeken uit de speciale Sale-A-Bration brochure. Er zijn ook een aantal producten die je gratis mag uitkiezen bij een bestelling van € 120,=. Dit staat duidelijk aangegeven met een paarse of rode "badge" in de brochure. Stel: je doet een bestelling van € 180,=, dan mag je 3 gratis producten uitzoeken waarbij de paarse badge met € 60,= staat. Of je kunt er eentje uitzoeken met de paarse badge van € 60,= en eentje met de rode badge van € 120,=.

Klik op onderstaande foto om naar de Sale-A-Bration brochure te gaan.


Tevens ontvang je bij een bestelling vanaf € 375,= niet alleen Stampin Rewards maar ook gratis de stempelset Little Ladybug. Het is bijvoorbeeld ook mogelijk om een gezamenlijke bestelling met familie en/of creatieve vrienden te doen. Op deze manier kun je allereerst de verzendkosten delen, maar misschien kom je samen ook in aanmerking voor de Stampin Rewards en deze geweldige stempelset. Wil je meer weten over de Stampin' Rewards? Klik dan hier.


Vind je het leuk om mijn YouTube filmpje te bekijken die ik hiervan heb gemaakt? Klik dan op de volgende link.




Tijdens de Sale-A-Bration hebben we ook een hele mooie aanbieding om demonstratrice te worden en een starterspakket te bestellen. Als je beslist in mijn Team Stamp Along te stappen, bestel je een starterspakket voor € 129,= en dan mag je voor € 175,= aan Stampin' Up! producten uitzoeken uit de Mini- en/of de Jaarcatalogus. Deze producten zullen gratis naar je toegestuurd worden, samen met een Business Pakket (o.a. de lopende catalogi) t.w.v. € 30,=.

Maar dit is nog niet alles. Want naast dit prachtige zelf uitgekozen starterspakket ontvang je ook nog eens de Mini Paper Cutter (wij noemen dit ook wel het hakkertje) met een proefpakket 6" x 6" Designer Series Paper (48 vel) ter waarde van € 32,=.

Stampin' Up! Kom bij mijn team

En alsof dit nog niet genoeg is, mag je ook nog een stempelset naar keuze kiezen uit de Mini- en/of de jaarcatalogus.

Kortom:
  • Kies voor € 175,= aan Stampin' Up! producten uit de Mini- en/of jaarcatalogus en betaal hier € 129,= voor.
  • Ontvang een Business Pakket (o.a. de lopende catalogi) t.w.v € 30,=
  • Ontvang gratis de gelimiteerde Mini Paper Cutter met Sampler DSP pakket t.w.v. € 32,= (deze Mini Paper Cutter zal niet te koop zijn of komen, maar is alleen verkrijgbaar als je een starterspakket bestelt).
  • Gratis een stempelset naar keuze.
  • Dit alles wordt gratis naar je toe gestuurd.
  • Als laatste geeft Stampin' Up! je ook nog eens 20% korting op elke volgende bestelling die je doet (exclusief BTW)
Daarnaast wil ik je ook graag laten weten, wat je van mij mag verwachten. Als je in mijn team komt, dan:
  • Ben je van harte welkom tijdens de maandelijkse (soms 5 wekelijkse) teamavonden bij mij thuis in IJsselstein.
  • Elke maand ontvang je van mij een kaartenpakketje met Stampin' Up! producten
  • Je bent uitgenodigd voor evenementen die Stampin' Up! organiseert, zoals bijv. Onstage.
  • Je bent ook uitgenodigd voor verschillende evenementen georganiseerd door het Lovely Stampers Team. 
  • En als laatste ben je van harte uitgenodigd om inspiratie op te doen op mijn Facebook pagina Team Stampalong en de zeer actieve facebookpagina van de Lovely Stampers. 
Wil je het starterspakket bestellen en demonstratrice worden voor de korting of misschien wil je er wel een business mee starten, alles is mogelijk. Heb je hier vragen over? Stuur mij gerust een berichtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Wil je het starterspakket bestellen, dan help ik je graag met het samenstellen van je pakket. 

Wij zien je graag in Team Stamp Along!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten