zaterdag 11 januari 2020

Lovely Stampers Facebook Hop


Welkom bij de maandelijkse Facebook hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is Sale-A-Bration, het grote feest waar wij op dit moment middenin zitten.

Wat is Sale-A-Bration nu precies? Van 3 januari t/m 31 maart 2020 vieren wij Sale-A-Bration en tijdens deze periode mag je voor elke € 60,= aan producten een gratis product uitzoeken uit de speciale Sale-A-Bration brochure. Er zijn ook een aantal producten die je gratis mag uitkiezen bij een bestelling van € 120,=. Dit staat duidelijk aangegeven met een paarse of rode "badge" in de brochure. Klik hier om naar de digitale versie van de Sale-A-Bration brochure te gaan.

Tijdens de Sale-A-Bration hebben we ook een hele mooie aanbieding om demonstratrice te worden en een starterspakket te bestellen. Klik hier voor meer informatie. Kortom mag je als je het starterspakket besteld zelf voor € 175,= aan producten uitzoeken uit de jaarcatalogus en/of de mini catalogus en hiervoor betaal je dan € 129,=. Dit pakket wordt gratis naar jou thuis toe gestuurd. Deze aanbieding geldt altijd, maar tijdens de Sale-A-Bration ontvang je hierbij ook nog de exclusieve Mini Paper Cutter (die alleen verkrijgbaar is voor nieuwe demonstratrices) met daarbij een sampler (48 vellen van 6"x 6") van het Designer Series Paper uit de mini catalogus EN je mag ook nog een stempelset naar keuze uitzoeken. Wil je hier meer over weten? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Als demo heb ik uiteraard ook een bestelling gedaan uit de prachtige Mini Catalogus en heb ik een aantal gratis Sale-A-Bration producten mogen ontvangen. Met de volgende producten heb ik een kaartje gemaakt voor de Facebook hop.

Stampin' Up! Facebookhop sab producten

Ben jij benieuwd wat ik met deze producten gemaakt heb? Dan hou ik je nog even in spanning, want ik wil je graag eerst vertellen waarom ik deze kaartjes gemaakt heb. Het jaar 2020 is namelijk heel goed begonnen en een aantal mensen in onze omgeving hebben besloten om elkaar het JA-woord te gaan geven het aankomende jaar. Hoe bijzonder is dat! Hier moet je toch gewoon een kaartje voor maken.

Stampin' Up! Facebookhop SAB

Als basis heb ik een stuk Whisper White cardstock genomen van 29 cm bij 10,5 cm. Deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. De voorkant van de kaart heb ik embost met de gratis Stone 3D Embossing Folder die je samen met de stempelset Power of Hope gratis kunt uitkiezen bij een bestelling van € 120,=.

De bloemetjes en blaadjes komen uit de gratis Thoughtful Blooms stempelset en deze heb ik met Silver Stampin' Emboss powder heat embost op Whisper White cardstock en op Vellum. Met White Stampin' Emboss Powder heb ik ook nog een aantal bloemetjes heat embost en daarna heb ik ze ingekleurd met wat Flirty Flamingo inkt en de Aqua painter. Daarna heb ik de bloemetjes uitgeponst met de gratis Small Bloom Punch. Ik ben zo zo blij met die geweldige pons. Want een klein bloemetje gebruik ik echt heeeeeeeel vaak.

Stampin' Up! Facebookhop SAB

"De liefste wensen speciaal voor jou" (en natuurlijk zijn ze voor het aanstaande paar, dus jullie) komt uit de gratis Nederlandse stempelset Speciaal voor jou! De Speciaal voor jou en Thoughtful Blooms stempelset mag je gratis uitzoeken bij een bestelling van € 60,=. De Small Bloom Punch mag je gratis uitkiezen bij een bestelling van € 120,=. De cirkel heb ik uitgestanst met de Stitched Shapes Dies. Onder de cirkel zit Rose Metallic Thread. De bloemen heb ik met Glue Dots op de kaart geplakt en om het nog net wat extra's te geven, heb ik er Basic Pearls op geplakt.

Ik hoop dat de ontvangers de kaart net zo mooi vinden als dat ik vind dat hij geworden is. Ik ben in ieder geval heel blij dat ik er twee mag versturen..........

Bestellen:
Heb je vragen over de kaart en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je meer weten over de Sale-A-Bration en/of het bestellen van de starterspakket? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betaling:
Via Tikkie, een betaallink of via overschrijving. Voor mijn webshop heb je een credit card nodig.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50
Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten