maandag 13 januari 2020

Stampin' Up! Peaceful moments

Tijdens Onstage in Dortmund heb ik voor het eerst kennis gemaakt met de Poppies uit de nieuwe Mini Catalogus. Alles (nou ja heel veel) stond in het teken van de prachtige klaprozen. Mijn moeder is ook gek op klaprozen, dus de Peaceful Poppies Suite sprak mij gelijk aan.

Ik heb de stempelsets en de stansen nu in huis en ik raak maar niet uitgespeeld. Mijn tante werd afgelopen weekend 90 jaar en voor deze speciale gelegenheid heb ik voor haar deze speciale kaart gemaakt.

Stampin' Up! Peaceful Moments

Als basis heb ik een stuk Whisper White cardstock van 29 cm bij 10,5 genomen en deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. Hier bovenop heb ik een mat Basic Black geplakt van 14 cm bij 10 cm en daarop weer een mat van de prachtige zwart/wit/gouden Golden Honey Specialty DSP (die je tijdens de Sale-A-Bration gratis kunt ontvangen bij een bestelling van € 60,=) van 13,5 cm bij 9,5 cm.

Golden Honey Specialty DSP

Nadat ik de basis in elkaar heb gezet, ben ik gaan spelen met de Poppies Moments Dies. Uit de kleuren Poppy Parade, Real Red, Mossy Meadow, Old Olive en Basic Black cardstock heb ik allerlei bloemen en blaadjes gestanst en ik ben gaan spelen met hoe ik ze op de kaart wilde hebben. Uiteraard wilde ik ook het getal 90 op de kaart, dus met de plaatsing van de bloemen moest ik daarmee rekening houden. De 90 heb ik gestanst met de retired Layering Numbers Dies uit een stuk Gold Foil.

Stampin' Up! Peaceful Moments

Door met verschillende kleuren te werken, heb ik diepte kunnen creëeren in de bloemen en de blaadjes. De stansen zijn ook zo gemaakt dat je heel makkelijk laagjes kunt maken. De Happy Birthday heb ik heat embost met White Stampin' Emboss powder op een stukje Basic Black cardstock en daarna heb ik deze uitgestanst met een labelstans uit de Painted Labels Dies.

Ik heb nog een heleboel ideëen in mijn hoofd zitten, dus die gaan jullie zeker nog voorbij zien komen. De poppies zijn echt een favoriet uit de Mini Catalogus.

Bestellen:
Wil jij nu ook graag met de poppies aan de slag? Of heb jij vragen over de kaart en de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betaling:
Via Tikkie, een betaallink of bankoverschrijving. Bestel je rechtstreeks in mijn webshop, dan heb je een credit card nodig om te kunnen betalen.

Sale-A-Bration:
Tijdens de Sale-A-Bration mag je voor elke € 60,= aan bestellingen mag je gratis product uitzoeken. Wil je hier meer over lezen? Klik dan hier om naar mijn blog over de Sale-A-Bration te gaan.

Kom jij bij Team Stamp Along:
Zit jij er aan te denken om het geweldige starterspakket te bestellen? Bij Team Stamp Along ben je van harte welkom. Heb jij het geweldige Sale-A-Bration aanbod al gezien? Onder het tabje demonstratrice worden, heb ik alles nog eens uitgelegd. Je kunt ook hier klikken.

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50




Geen opmerkingen:

Een reactie posten