woensdag 26 februari 2020

Plezier en Passie tv opnames

Afgelopen zaterdag waren de opnames voor het programma Plezier en Passie van RTL4 in de Stempel Studio van Hélène en Kaylee den Breejen. Ik ben zo trots dat ik daarbij mocht zijn als figurante! Graag wil ik je aan de hand van een paar foto's meenemen door deze geweldige dag.

Allereerst kwamen we aan in de Stempel Studio en stond er een workshop tafel klaar. Nadat wij een tijdje hadden zitten kletsen, kwamen Pim en Niels van RTL4 binnen en begonnen eigenlijk gelijk de opnames. Alles, maar dan ook alles werd gefilmd, Van het binnenkomen tot het welkomstwoordje, techniek uitleg en zelfs de lunch. Hier wat foto's van achter de schermen.
 


 

Alles, maar dan ook alles werd gefilmd en dan ook nog meerdere keren vanuit verschillende oogpunten. Super interessant om mee te maken en te zien. Wat ook super leuk was, was dat Pim en Niels zich helemaal in onze technieken verplaatsen en woord embossing werd dan ook te pas en te onpas gebruikt. We hebben wel even moeten gniffelen toen Pim het over "het blowapparaat" had, oftwel de heattool. Voor hun ging er een hele nieuwe wereld open. 

Uiteraard hebben we deze dag toch ook wel een aantal kaarten gemaakt. We wisten niet of we alles af zouden krijgen door de opnames, maar gelukkig kwam ik een heel eind en hoefde ik thuis alleen nog maar het een en ander op de kaart te plakken. Dit zijn de kaarten die Hélène voor ons had voorbereid. 

 

 

Het was echt een geweldige dag die ik niet had willen missen. Ik ben benieuwd wat het eindresultaat zal zijn. Ben jij dat nu ook? Op de volgende momenten zal deze mini documentaire uitgezonden worden:
  • 29 maart a.s. om 16.00 uur
  • 4 april a.s. om 14.00 uur
  • 9 mei om 14.00 uur

Heb je vragen over de producten die ik heb gebruikt op bovenstaande kaartjes en/of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 

Heel graag tot een volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten