donderdag 27 februari 2020

Stampin' Up! Baby kaartje

Het is vakantie en ik heb heerlijk de mogelijkheid gehad om met de geweldige Bonanza Buddies Bundle te spelen. En met recht te spelen, want de set is zo veelzijdig en gewoon too cute hihi...

Als eerste heb ik een super eenvoudig baby (op komst) kaartje gemaakt. Wil je weten hoe? Klik dan op onderstaande link om naar mijn YouTube filmpje te gaan.


En niets teveel gezegd toch? Super eenvoudig en toch een super leuk resultaat. Voor de geboorte van een jongetje/meisje heb ik een traditionele blauwe/roze kaart gemaakt. Voor een baby op komst heb ik juist een neutraal zacht kleurtje gekozen (Soft Sea Foam). Elke kleur is natuurlijk mogelijk! En je kunt er trouwens ook heel gemakkelijk een verjaardagskaartje van maken.

Stampin' Up! Bonanza Buddies

Werkbeschrijving:
  1. Neem een basiskaart van gekleurd cardstock (v.l.n.r. Balmy Blue, Blushing Bride, Soft Sea Foam) van 21 cm bij 14,5 cm en ril deze op 10,5 cm.
  2. Als je de kaart dubbelgevouwen hebt, bestempel je de voorkant met het kleine sterretje in de kleur van je cardstock. Dit noemen wij tone-on-tone stempelen. Heb je de desbetreffende kleur niet in huis, dan is het ook mogelijk om met bijvoorbeeld Versamark inkt te stempelen. Je krijgt dan praktisch hetzelfde resultaat. 
  3. Pons met de 2" Circle Punch een cirkel uit een stukje Whisper White cardstock en stempel hierop het Koala beertje met Smokey Slate inkt. Het gezichtje heb ik gestempeld met Memento Black inkt.
  4. Stans een scalloped circle met de Layering Circles dies uit een stukje Smokey Slate cardstock en plak hierop het cirkeltje met de koala.
  5. Plak dit geheel met Stampin' Dimensionals op je basiskaart.
  6. Kies een bijpassende tekst en pons deze uit met bijvoorbeeld de Classic Label Punch of bijvoorbeeld de Stitched Rectangle dies.
  7. Deze tekst plak je ook met Dimensionals op je kaart.
  8. Als laatste heb ik een strikje gemaakt met de Whisper White Polka Dot Tule Ribbon en deze heb ik met een gluedot op de kaart geplakt. 
Heb je vragen over dit kaartje en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je graag een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com.

De stempelset en de Dies zijn beiden apart verkrijgbaar, maar bestel je ze tegelijkertijd, dan ontvang je een extra korting van 10%.

Daarnaast wil ik je nog laten weten, dat wij tot 31 maart a.s. nog steeds Sale-A-Bration vieren. Tijdens de Sale-A-Bration mag je voor elke € 60,= aan bestellingen een gratis product kiezen uit de Sale-A-Bration brochure. Is je bestelling (of de bestelling die je samen met je vriendinnen doet) hoger dan € 375,=, dan ontvang je ook nog eens de gratis stempelset Little Ladybug. Wil je zien welke producten je allemaal gratis kunt verdienen? Klik dan op onderstaande afbeelding.


Zit jij er aan te denken om het geweldige starterspakket te bestellen? Dan ben je van harte welkom in Team Stamp Along. Voor dit starterspakket betaal je € 129,= en voor dit bedrag mag je je eigen pakket samenstellen t.w.v. € 175,=. Daarnaast ontvang je tijdens de Sale-A-Bration gratis de Mini Paper Cutter, een Designer Series Paper Sampler en nog een extra stempelset naar keuze. Wil je hier meer over weten? Klik dan hier of bekijk onderstaand filmpje. 


Heb je vragen? Stel ze gerust door mij een mailtje te sturen op danielle.kassing@gmail.com!

Heel veel stempelplezier!




Gebruikte producten:
2-1/2" Circle Punch
2-1/2" Circle Punch
[120906]
€ 22,00
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00
Mini Glue Dots
[103683]
€ 6,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten