donderdag 13 februari 2020

Stampin' Up! Bridge card met de Little Ladybug stempelset

Afgelopen maand hebben wij binnen het team de Lovely Stampers voor het eerst een kaartenswap gehouden. Als lid van het team kun je aangeven of je mee wilt doen en als je meedoet, ontvang je een mail met daarin een beschrijving van de kaart die je mag maken en het adres van je teamgenootje waar je de kaart naar toe mag sturen. Ine van MadeByInepie had voor ons een werkbeschrijving gemaakt van een bridge card en ik heb er dit filmpje van gemaakt.


En wat vind jij van de Little Ladybug stempelset? Is ze niet geweldig? Tijdens de Sale-A-Bration ontvang je deze stempelset gratis bij een bestelling van € 375,=. Ik weet dat dit een heel bedrag is, maar stel je verzamelt een aantal bestellingen van wat creatieve vriendinnen bij elkaar of je Host bijvoorbeeld een party, dan zou het zomaar kunnen dat het gezamenlijke bestelbedrag wel in aanmerking komt voor deze geweldige set. Heb je hier meer vragen over? Stuur mij gerust een mailtje op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

En weet je wat zo mooi is? Op het moment dat ik dit filmpje opnam, moest ik de lieveheersbeestjes nog uitknippen maar op dit moment kun je er deze geweldige stansen set voor kopen!

  

Mijn kaartje heb ik gemaakt voor mijn teamgenootje Jeannette. Inmiddels heeft zij de kaart allang ontvangen gelukkig. 

Stampin' Up! Little Ladybug

Werkbeschrijving bridge card:
  1. Benodigdheden:
    Whisper White cardstock: een stuk van 11 cm bij 20 cm, een stuk van 3 cm bij 14 cm, een stuk van 7 cm bij 10 cm en een restant stukje voor de lieveheersbeestjes
    Basic Black cardstock: een stuk van 10.5 cm bij 7,5 cm, een stuk van 13,5 cm bij 2,5 cm en twee stukken van 10,5 cm bij 2,5 cm
    Poppy Parade cardstock: een strook van 13 cm bij 2 cm en twee stroken van 10 cm bij 2 cm
  2. Neem het stuk Whisper White cardstock van 20 cm bij 11 cm en ril deze met de lange kant boven op 3 cm - 6 cm - 14 cm en 17 cm
  3. Vouw de buitenste rillijnen naar achteren en de andere twee naar binnen
  4. Neem de strookjes Poppy Parade cardstock en stempel met het gummetje aan de achterkant van een potlood de zwarte stippen erop. 
  5. Plak deze stroken op de Basic Black cardstock stroken en deze stroken plak je op hun beurt weer op de linker/rechterkant van de kaart en op de witte strook. 
  6. Plak het stuk Basic Black carsdstock van 10,5 cm bij 7,5 cm in het midden van de kaart. 
  7. Neem het stuk Whisper White cardstock van 7 cm bij 10 cm en stempel hierop de tekst en de bloem met Memento Tuxedo black inkt. Deze bloem kleur je in met de Stampin' Blends in de kleuren Old Olive en Daffodil Delight. Daarna plak je dit stuk op het stuk Basic Black in het midden van de kaart. 
  8. Plak nu de witte strook (de bridge) aan de onderkant van de flappen. 
  9. Als laatste neem je een restant stukje Whisper White en hierop stempel je verschillende lieveheersbeestjes en deze kleur je in met de Stampin' Blends in de kleuren Poppy Parade, Basic Black en Smokey Slate.
  10. Stans ze uit met de nieuwe Ladybugs Dies en plak ze met Stampin' Dimensionals op je kaart. 
Stampin' Up! Little Ladybug Stampin' Up! Little Ladybug

Bestellen:
Heb je vragen over de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Heb je vragen over hoe je zelf aan deze gratis Littly Ladybug stempelset kunt komen en/of wil je een party hosten? Wil je een bestelling plaatsen en andere gratis producten verdienen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Hieronder staan nog meer coordinerende producten die tijdelijk verkrijgbaar zijn.



Heel veel stempelplezier! 












Gebruikte producten:

Ladybugs Dies
[153588]
€ 35,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten