dinsdag 11 februari 2020

Stampin' Up! Heartfelt Suite gift card

Heb jij afgelopen zaterdag de Facebook hop van de Lovely Stampers voorbij zien komen? En wat vond je van mijn gift card? Wil jij zien hoe eenvoudig het is om deze te maken? Klik dan op onderstaande link om naar mijn YouTube tutorial te gaan.


Dit is het kaartje dat ik voor de Facebook hop maakte. Voor dit kaartje heb ik de Tropical Oasis Suite gebruikt. Heerlijk tropisch, zeker nu het buiten zo guur is.

 

Voor mijn YouTube tutorial wilde ik toch een beetje in de Valentijnssferen blijven en heb ik dezelfde gift card gemaakt met de Heartfelt Suite.

Werkbeschrijving:

  1. Neem een stuk Real Red cardstock van 25 cm bij 10,5 cm en ril deze met de lange zijde boven op 10,5 cm.
  2. Snij een stuk From my Heart Specialty Designer Series Paper van 10 cm bij 10 cm en plak dit op de voorkant van de kaart.
  3. Snij nog een stuk From my Heart Specialty DSP van 5 cm bij 10 cm en pons hier een "gleufje" in met de Everyday Label Punch. Doe een heel dun lijntje lijm op de andere drie kanten dan waar je geponst hebt en plak dit als een pocket op de kaart.
  4. Neem een restant stukje Whisper White cardstock en stempel hier een hart en tekst op met de Heartfelt stempelset. Pons dit uit met Heart Punch.
  5. Neem een restant stukje Flirty Flamingo cardstock en pons hier met Heart Punch een scalloped hart uit. 
  6. Plak beiden harten op elkaar.
  7. Neem een stukje Polka Dot Tule Ribbon en maak een lus voor onder het hart. Plak dit geheel op de voorkant. 
 

Bestel je de Heartfelt stempelset samen met de Heart Punch pack, dan ontvang je een extra korting van 10%. En komt je bestelling boven de € 60,= uit, dan mag je t/m 31 maart a.s. een gratis product kiezen uit de Sale-A-Bration brochure. Klik hier om naar de brochure te gaan. Stuur je bestelling naar danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Wil jij graag het starterspakket bestellen en lid worden van mijn Team Stamp Along? Maak dan nu gebruik van de geweldige Sale-A-Bration aanbieding. Klik hier om te lezen wat deze aanbieding precies inhoudt. 

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten