dinsdag 4 februari 2020

Stampin' Up! Hearfelt YouTube tutorial - nl

Over anderhalve week is het Valentijnsdag! Geef jij je geliefde een kaartje? Ik wel. Ik heb de gewoonte om mijn gezin altijd een kaartje te geven. Eerlijkheidshalve moet ik je toegeven, dat ik deze kaartjes vaak kocht. Dit waren dan wel altijd hele speciale kaarten, zoals extra groot, met een muziekje of zelfs met een ballon. Daarnaast was ik ook niet in het bezit van een hartenstempelset al dan niet met ponsen/stansen.

Maar dat is nu veranderd. Ik ben nu de trotse eigenaar van de Heartfelt bundle. Deze bundle bestaat uit de Heartfelt stempelset en de Heart Punch Pack (2 grote hartenponsen). In dit YouTube filmpje leg ik je uit hoe je dit eenvoudige kaartje kunt maken.



Dit is het kaartje van dichtbij.

Stampin' Up! Heartfelt Bundle

Echt super eenvoudig toch?
  1. Als basis neem je een stuk Whisper White cardstock van 29 cm bij 10,5 cm. Deze ril je met de lange zijde boven op 14,5 cm en dan vouw je hem dubbel
  2. Midden op deze kaart plak je een strookje From My Heart Specialty Designer Series Paper van 2,5 cm bij 10,5 cm.
  3. Op de linker helft van de kaart stempel je een aantal hartjes (uit de Heartfelt stempelset) in Flirty Flamingo en Real Red.
  4. Neem een restant stukje Flirty Flamingo cardstock en stans hieruit de scalloped hart met één van de twee ponsen uit de Heart Punch pack.
  5. Stempel dan met Memento black inkt twee keer het gestippelde hartje en een tekst op een restant stukje Real Red cardstock. Pons deze uit met de andere harten pons.
  6. Als laatste neem je een restant stukje Whisper White cardstock en hierop stempel je de "Happy Valentines day" met Flirty Flamingo inkt en ook dit pons je uit. 
  7. Vouw de harten door midden. Dit kun je gelijk doen, maar ik vind het persoonlijk mooier om eerst een vouwlijn door het midden van het hart te maken met de riller van de Paper Trimmer. 
  8. Plak de harten op elkaar en dit geheel plak je op de Flirty Flamingo hart.
  9. Dit geheel plak je in het midden van je kaart.
  10. Als extra heb ik er nog Real Red Rhinestones en Heart Epoxy droplets aan toegevoegd. Dit geheel naar eigen smaak. 

Stampin' Up! Heartfelt Bundle

De Heartfelt stempelset en de Heart Punch pack is als bundle verkrijgbaar en dan ontvang je een korting van 10%. Wil je liever één van de twee producten? Dan zijn zij zeker ook apart verkrijgbaar maar dan zonder korting. En koop je hier bijvoorbeeld het From My Heart Specialty Designer Series Paper bij, dan komt jouw bestelling in aanmerking voor een gratis product uit de Sale-A-Bration brochure. Wil je hier meer over weten klik dan hier.

Tijdens de Sale-A-Bration hebben wij ook een geweldig aanbod om het starterspakket te bestellen. Kom jij bij mijn Team Stamp Along? Bestel dan nu het starterspakket voor € 129,=. Voor dit bedrag mag je zelf je pakket samenstellen t.w.v. € 175,=. Daarnaast ontvang je de gelimiteerde Mini Paper Cutter, inclusief een Sampler Designer Series Paper pack. En alsof dit nog niet genoeg is, mag je ook nog een extra stempelset naar keuze toevoegen aan je starterspakket. Dit alles wordt gratis naar je toe gestuurd. Wil je dit nog eens rustig nalezen? Klik dan hier.


Bestellen:
Wil je graag een bestelling plaatsen en/of heb je nog vragen over dit project en de Stampin' Up! producten? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Heel veel stempelplezier!





Bestel nu de Painted Poppies stempelset en ontvang 3 Internationale Tutorials gratis. Lees hier meer over door op bovenstaande foto te klikken.



Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten