zaterdag 14 maart 2020

Lovely Stampers Facebook Hop - techniek

 

Vandaag is het weer tijd voor de maandelijkse Facebook hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is "favoriete techniek". Dit is nog best lastig, want er zijn heel veel leuke technieken om te gebruiken. Echt één van mijn lievelingstechnieken is zelf mijn eigen DSP maken! Dat is dan ook precies wat ik voor deze funfold kaart heb gedaan! 

Stampin' Up! Thoughtful blooms

Voor het maken van mijn eigen Designer Series Paper heb ik de gratis Thoughtful Blooms stempelset genomen. Deze set kun je nu nog steeds gratis uitkiezen bij een bestelling van € 60,=. 

Met de kleuren Pear Pizzazz, Mango Melody, Highland Heather en Gorgeous Grape heb ik de achtergrond gestempeld op een stuk Whisper White cardstock. Dit kun je helemaal naar eigen inzicht doen en in principe met elke stempelset die je hebt. 

Stampin' Up! Thoughtful Blooms

Wil je weten hoe je deze funfold precies maakt? Hou dan mijn YouTube kanaal in de gaten, want binnenkort komt er een filmpje online waarin ik precies uitleg hoe je deze vrij eenvoudige funfold kunt maken.


Heb jij wel eens je eigen DSP gemaakt? In principe kun je elke stempelset gebruiken die je maar wilt, maar ik merk dat ik de sets waarin grotere en kleinere afbeeldingen zitten zelf het leukst vind om te gebruiken. Ook is het heel leuk om te spelen met de kleurtjes. Alhoewel het ook super is om bijvoorbeeld alles in dezelfde kleur te maken. Je kunt één of meerdere keren afstempelen, waardoor er toch verschillende tinten van de betreffende kleur ontstaan. Je kunt er echt uren mee spelen!

Bestellen:
Heb je vragen over de kaart/techniek en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Betaling:
Je kunt bij mij betalen via een Tikkie, een betaallink via de bank of door overschrijving. Bestel je rechtstreeks in mijn webshop, dan dien je met een (prepaid) creditcard te betalen.

Sale-A-Bration:
Tot en met 31 maart vieren wij Sale-A-Bration. Voor elke € 60,= aan bestellingen, mag je een gratis product uit de Sale-A-Bration brochure kiezen. Er zijn zelfs nieuwe producten bij gekomen. Wil je hier meer over lezen? Klik dan hier!

Wil je nog meer inspiratie opdoen? Breng dan een bezoekje aan mijn Facebook pagina en hop snel verder naar mijn teamgenoten die jou hun eigen favoriete techniek laten zien.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:

Leaf Punch
[144667]
€ 19,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten