dinsdag 17 maart 2020

Stampin' Up! Sneak Peek Bedanken in Stijl - NL

Vandaag heb ik een extra video gemaakt. Gisteren heb ik een video van Hélène en Kaylee den Breejen gezien waarin zij vragen wie zij eventueel een kaartje kunnen sturen. Te denken aan de mensen die keihard aan het werk zijn om de patienten te verzorgen, of die mensen die ervoor zorgen dat de maatschappij soort van gewoon doordraait. Daarnaast zijn er ook mensen die nu even niet meer bezocht mogen worden en ook zij kunnen wat extra aandacht gebruiken. Ik vind dit idee zo geweldig dat ik aan deze actie mee ga doen. Dit zijn een tweetal kaartjes die ik gemaakt heb.


Voor deze kaartjes heb je niet perse veel materiaal nodig en je kunt het met ieder soort Designer Series Paper doen, als je ondergrond maar wit is. Dit zijn de twee kaartjes die ik gemaakt heb.

Stampin' Up! Bedanken in Stijl

Als basis heb ik een stuk Whisper White cardstock genomen van 29 cm bij 10,5 cm. Deze heb ik gerild op 14,5 cm en dubbel gevouwen. Hierna heb ik een mat van 10 cm bij 14 cm uit het Flowering Foils Specialty Designer Series Paper genomen en deze heb ik gesponst met een Sponge Brayer. Voor de linkerkaart heb ik Lovely Lipstick inkt gebruikt en voor de rechter Pretty Peacock.

De Flowering Foils Specialty DSP kun je t/m 31 maart a.s. gratis meebestellen bij een bestelling van € 60,=. Maar wees er snel bij want OP = OP en dit DSP is echt prachtig.

Stampin' Up! Bedanken in Stijl

De "dankjewel" komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset Bedanken in Stijl. Deze set komt in de nieuwe jaarcatalogus te staan en is vanaf 1 april in de voorverkoop voor iedereen verkrijgbaar. Wil je de set nu al ontvangen? Dat kan! Bestel dan nu het starterspakket en kies deze set. Als demonstratrice mogen wij deze set namelijk nu al bestellen. Dit geldt ook voor de Ornate Dies die ik heb gebruikt om het randje te stansen.

Heb jij hier nog vragen over, klik dan hier of stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com.

Wil je een bestelling plaatsen of wil je het starterspakket bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Je kunt hier ook terecht voor vragen.

Heel veel stempel en kijkplezier!




Gebruikte producten:

Sponge Brayers
[141714]
€ 9,50
Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00



Geen opmerkingen:

Een reactie posten