zaterdag 25 april 2020


De lijst met uitloopartikelen is bekend! Deze producten zijn tot en met 2 juni beschikbaar of zolang de voorraad strekt. Wil je weten welke producten er allemaal nog beschikbaar zijn? Klik dan snel op onderstaande link om naar mijn webshop te gaan!

Last-change-products

Graag wil ik alvast een aantal producten onder je aandacht brengen. En niet alleen omdat ze maar tot en met 2 juni beschikbaar zullen zijn, maar ook omdat er een flinke korting op deze producten zitten. Zit er iets voor je tussen? Bestel dan snel, want OP=OP!

Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Ik zal geen verzamelbestelling plaatsen, maar ik voor je bestelling direct in en de producten zullen direct bij jou thuis worden geleverd.

En tot en met 30 april a.s. ontvang je gratis verzendkosten bij een bestelling van € 60,= of hoger.



Op het moment dat ik deze blog plaats, zijn deze producten allemaal nog voorradig. Het kan zijn dat ze op het moment dat jij dit leest uitverkocht zijn, want OP=OP!

Ik wens je een hele fijn weekend toe!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten