woensdag 29 april 2020

Stampin' Up! Facebook Live Mini Album

Afgelopen donderdag hebben wij tijdens mijn Facebook Live een Mini Album gemaakt naar het idee van Amanda Fowler van Inspiring Inkin'. Haar mini album heb ik aangepast naar centimeters, zodat het voor ons wat makkelijker was om te maken. 

Wil je gelijkertijd met mij meeknutselen? Leg dan eerst het volgende klaar voordat je het filmpje gaat kijken.
  • 2 vellen cardstock in twee verschillende kleuren bijpassend bij het DSP
  • wat restant stukken DSP (naar keuze)
  • Whisper White cardstock
  • een klittenband of 2 magneetjes
  • en je gereedschap zoals je Paper Trimmer, een hoekpons, lijm





Super leuk album vind je ook niet? Ik denk dat ik in dit album wat foto's ga bewaren die vooral deze tijd typeren. Want het is toch allemaal bijzonder wat er gebeurt. 

Het album met de hartjes had ik van tevoren gemaakt om te bekijken of ik alles wel goed had omgerekend naar centimeters. De andere heb ik tijdens deze Facebook Live gemaakt.






Tijdens de Facebook Live zelf heb ik deze versie gemaakt:




Welke versie vind jij het leukst? Ik ben er persoonlijk nog niet helemaal uit! Wel wil ik je graag laten weten, dat als je het Designer Series Paper graag zou willen hebben, bestel het dan nu! Het DSP gaat ons helaas verlaten en is nog verkrijgbaar t/m 2 juni 2020 of zolang de voorraad strekt. Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Heel veel stempelplezier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten