maandag 20 april 2020

Stampin' Up! Tropical Oasis funfold/giftcard

Afgelopen donderdag heb ik mijn eerste SOL (Stamp OnLine) gehouden door middel van een Facebook Live. Het was super spannend en tegelijkertijd ook super leuk om te doen! De reacties van de dames, die meegedaan hebben, waren zo enthousiast dat ik van dit project ook een YouTube filmpje heb gemaakt. Klik hieronder om naar mijn filmpje te gaan.


Super makkelijk om te maken toch? Daar hou ik van!

Stampin' Up! Tropical Oasis funfold giftcard Stampin' Up! Tropical Oasis funfold giftcard

Werbeschrijving (de genoemde materialen zijn de materialen die ik voor bovenstaande kaart heb gebruikt):
  • Neem een stuk Pear Pizzazz cardstock van 29,7 cm bij 10,5 cm en ril deze met de lange zijde boven op 7,4 cm en 14,9 cm. Vouw de rillijnen.
  • Snij een stuk Tropical Oasis DSP van 14,4 cm bij 10 cm en plak deze aan de binnenkant van de kaart (op de voorkant zit een rillijn in het midden)
  • Snij twee stukjes DSP van 7 cm bij 10 cm en plak deze aan de voorkant van de kaart. Eentje aan de linkerkant van de rillijn op de voorkant en eentje aan de rechterkant van de rillijn op de voorkant. Het mogen beiden verschillende motieven zijn. 
  • Vouw de rillijn aan de voorkant en klap het rechter gedeelte naar achteren. Je kunt nu het model van de kaart goed zien. 
  • Pons bovenaan de rechterkant een hapje uit het cardstock (dit is het gedeelte wat naar binnen klapt)
  • Plak aan de onderkant en de zijkant van deze flap wat Tear & Tape aan de rand en plak dit dicht. Er is nu een pocket ontstaan. 
  • Snij twee stukjes Shaded Spruce cardstock van 6,5 cm bij 11 cm en snij ook twee stukjes Whisper White cardstock van 6 cm bij 10,5 cm.
  • Op één van de twee Whisper White stukjes cardstock heb ik een tekst gestempeld. Dit stukje gebruik ik voor de voorkant. Wil je meer bestempelen of misschien ook het andere stukje dan kan dat op dit moment. 
  • Plak de stukjes Whisper White cardstock op de stukjes Shaded Spruce cardstock en plak het onbestempelde setje aan de binnenkant van de kaart op het DSP precies in het midden. 
  • Klap de kaart dicht en plak het andere setje zodanig op de kaart zodat het eerste setje er helemaal onder wegvalt. 
  • Om de buitenkant van de kaart te versieren, heb ik de palmbomen uit de Timeless Tropical stempelset gebruikt. Ik heb de stempel eerst beinkt met Shaded Spruce en Soft Suede inkt. Je kunt de stempel ook heel goed inkleuren met de Stampin' Write Markers, maar helaas heb ik die nog niet in de kleuren die ik wilde gebruiken. 
  • Voor de binnenkant van de kaart heb ik de ananas uitgestanst met de In The Tropical Dies. Ik heb de ananas met Stampin' Dimensionals op de kaart geplakt, maar dit was niet echt verstandig. Hierdoor kan de kaart namelijk niet strak dicht gedaan worden en blijft hij dus een beetje open staan. Heb ik weer iets nieuws geleerd. 
Stampin' Up! Country Club DSP Stampin' Up! Country Club DSP

Bovenstaand voorbeeld heb ik met het Country Club Designer Series Paper gemaakt. Het is gelijk een hele andere kaart vind je ook niet?

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. Bestel je de Timeless Tropical stempelset en de In The Tropical Dies samen als bundel, dan ontvang je een extra korting van 10%.

Betalen:
Via een betaallink, door bankoverschrijving of dmv een Tikkie.

Heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten:






Geen opmerkingen:

Een reactie posten