donderdag 16 april 2020

Stampin' Up! Tijdloze Tulpen tag

Gisteren heb ik mijn allereeerste You Can Create It kit mogen versturen. Wat ben ik super trots! Om de dames te bedanken dat zij deze allereerste kit bij mij besteld hebben, heb ik een leuke tag bij de kit gedaan.  Wil je weten hoe ik de tag gemaakt heb? Klik dan op onderstaand YouTube filmpje


De tag heb ik gestanst met een hele oude Tim Holtz stans van voor mijn Stampin' Up! tijd. Maar weet je dat je deze tag ook heel goed zelf kunt maken? Neem een rechthoekig stuk cardstock en knip er aan één kant de hoekjes af. Pons een gaatje aan de bovenkant en je tag is klaar! Super makkelijk toch?

Stampin' Up! Tijdloze tulpen

Voor het bestempelen van deze tag heb ik de Nederlandse stempelset Tijdloze Tulpen gekozen. Eerst heb ik de stengels op de tag gestempeld in Garden Green en daarna een paar blaadjes. Daarna heb ik de stempel van de tulpenkop genomen en heb ik deze beinkt met Daffodil Delight. Met een Sponge Dauber en wat Real Red inkt heb ik de randjes beinkt, rechtstreeks op de stempel zelf. Op deze manier krijg je een afdruk in twee kleurtjes. Ik heb één tulp rechtstreeks op de tag gestempeld en een andere op een restant stukje Whisper White. Vergeet tussendoor niet je stempel schoon te maken, zodat je inkpads niet vies worden. Op dit restant stukje papier heb ik ook een blaadje gestempeld. Dit blaadje en tulpenkopje heb ik uitgeponst met de Tulip Builder Punch.

Stampin' Up! Tijdloze Tulpen

Als laatste heb ik met de tekst uit de Nederlandse stempelset Voorjaarswensen en Versamark inkt gestempeld op een stukje Basic Black cardstock. Daarna heb ik het heat embost met witte embossing poeder en uitgeponst met de Classic Label Punch. Om de tag helemaal af te maken heb ik bovenin het gaatje een stukje Polka Dot Tule Ribbon gedaan.

Bestellen:
De stempelset Tijdloze Tulpen en de Tulip Builder Punch zijn op dit moment verkrijgbaar in een bundel met een korting van 10%. Wil je deze bundel bestellen of één van de andere producten van Stampin' Up!? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Je kunt hier uiteraard ook terecht als je vragen hebt.

Betaling:
Via betaallink, via overschrijving of een Tikkie.

Wil je de You Can Create It kit van dit kwartaal bestellen? Dat kan! Klik op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan.


Ik wens je heel veel stempelplezier!





Gebruikte producten: 

Versamark Pad
[102283]
€ 11,50




Geen opmerkingen:

Een reactie posten