zaterdag 11 april 2020

Lovely Stampers Facebook Hop


Welkom bij de maandelijkse Facebook Hop van de Lovely Stampers. Het thema van deze maand is 'je favoriete funfold'. Dat was nog best een uitdaging, want ik heb een heleboel funfolds die ik echt leuk vind. Toen ik wilde gaan kiezen, besefte ik dat ik vaak voor de super makkelijke funfolds ga, dus die van vandaag is ook giga makkelijk.

Stampin' Up! Best Dressed

Op het eerste oog zie je niet eens de funfold, maar als je hem openvouwt, zie je dit!

Stampin' Up! Best Dressed

Wil je weten hoe je deze maakt? Ben je er klaar voor?
  • Neem een stuk gekleurd cardstock van 14,5 cm bij 10,5 cm. Ik heb Lovely Lipstick genomen. 
  • Plak hierop een stuk Best Dressed Designer Series Paper van 14 cm bij 10 cm
  • Snij een stuk Whisper White cardstock van 21 cm bij 6 cm en ril deze met de lange zijde boven op 10,5 cm. Plak dit op het midden van de kaart (landscape)
  • Snij een stuk Best Dressed DSP van 5,5 cm bij 10 cm en plak dit op de voorkant van de Whisper White cardstock. 
  • Je funfold is nu klaar om versierd te worden.
Stampin' Up! Best Dressed

Om de kaart te versieren heb ik de Dressed to Impress bundle gebruikt. Deze bundle bestaat uit de Dressed to Impress stempelset en de daarbij behorende All Dressed Up Dies. Als je de stempel- en stansenset als bundel koopt, ontvang je een extra korting van 10%.

Stampin' Up! Best Dressed

Deze funfold zal zeker nog vaker voorbij gaan komen. Ik hoop in ieder geval dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. 

Bestellen:
Heb je vragen over de kaart en/of de gebruikte Stampin' Up! producten? Wil de ze producten bestellen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Betaling:
Bij mij kun je betalen via een betaallink, overschrijving of een Tikkie. 

Heel veel stempelplezier!




YouTube tutorial:




Gebruikte producten:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten