woensdag 8 april 2020

Around The World on Wednesday Blog Hop



Welkom bij de allereerste "Around the World on Wednesday" blog hop! Een tijdje geleden werd ik benaderd door mijn Stampin' Up! collega Angie McKenzie uit de Verenigde Staten met de vraag of ik mee zou willen doen aan een wereldwijde blog hop. Natuurlijk wil ik dat! Wat gaaf he!
Zij heeft in elk land, waar Stampin' Up! verkocht wordt, een collega demonstratrice benaderd en gevonden met als resultaat deze geweldige met recht wereldwijde Blog Hop! Het thema van deze maand is "All Things Crafty/Must haves for your creativity".

Omdat dit een Internationale Blog Hop is, wil ik graag de niet Nederlands lezende bezoekers vragen om rechtsbovenaan de vertaalknop aan te klikken. Op deze manier kan deze blog in je eigen taal gelezen worden.

Toen ik het thema van de Blog Hop hoorde, hoefde ik niet heel lang na te denken. Want waar haal ik mijn creativiteit vandaan? Nou eigenlijk overal vandaan. Maar het allermakkelijkste waar ik mijn creativiteit vandaan haal is het prachtige Designer Series Paper van Stampin' Up! De kleuren en motieven zijn al genoeg om menigeen project in mijn hoofd te laten opborrelen. Vandaag heb ik mij laten inspireren door dit prachtige nieuwe Ornate Garden Specialty Designer Series Paper.

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty DSP

Van al die prachtige zomerse kleuren en motieven word je toch gewoon vrolijk. En niet te vergeten het Gold Foil. Echt prachtig! Voor de kaart van vandaag heb ik een techniek uit de oude doos gehaald. De Sunburst techniek. Onlangs heb ik hier een tutorial mee gemaakt. Ik zal de link naar mijn YouTube tutorial onderaan deze blog nogmaals plaatsen.

Stampin' Up! Bedanken in Stijl bundel

Om de stroken voor deze Sunburst techniek te maken, heb ik stroken genomen van 4 cm bij 15 cm en deze heb ik met mijn Paper Trimmer over het diagonaal door midden gesneden. Ik heb zowel van het Ornate Garden Specialty Designer Series Paper als cardstock in de kleur Calypso Coral gebruik gemaakt.

De tekst komt uit de nieuwe Nederlandse stempelset "Bedanken in Stijl". Deze stempelset is nu al mijn favoriete Nederlandse stempelset. Onder de tekst heb ik ook nog met de Ornate Borders Dies deze prachtige bloemen uitgestanst uit een stuk Pear Pizzazz cardstock. De stempelset en de stansen zijn beiden apart verkrijgbaar, maar als je ze samen in een bundel bestelt, ontvang je een korting van 10%.

Stampin' Up! bedanken in stijl bundle

Ik zeg.... dit kaartje is Gelukt! Heb jij vragen over de nieuwe Ornate Garden Suite en de producten die ik voor mijn kaartje heb gebruikt? Of wil je zelf de Bedanken in Stijl bundel bestellen en gebruik maken van de extra 10% korting? Stuur mij dan nu een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Dit was dan mijn eerste bijdrage aan deze allereerste blog hop. Ik hoop dat ik je wat inspiratie heb kunnen geven. Ben je nieuwsgierig naar wat Manula Geiswinkler uit Oostenrijk gemaakt heeft? Klik dan snel op onderstaande button om naar haar blog te gaan.


Ik wens je heel veel inspiratie en plezier toe en heel graag tot een volgende keer!






Deelnemers:


Wil je weten hoe je de Sunburst techniek precies maakt? Hierbij de link naar mijn YouTube tutorial.



Gebruikte producten:

Paper Trimmer
[152392]
€ 30,00

32 opmerkingen:

  1. This is a great design Danielle. Love the border at the bottom. Great to hop with you x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The border die really sets this perfectly!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful card and I love the colours! Happy to be hopping with you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabulous way to showcase this lovely paper Danielle! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card! I have not done that technique in years....thanks for the inspiration girl....gotta try this soon!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! This old technique is soooo much fun. Have fun playing with it!

      Verwijderen
  6. Such a unique card and use of that new paper!! So Fun to Hop with you today!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love your card, Danielle! Those papers are all so beautiful together and the Sunburst technique looks like a lot og fun. I am excited to try it out myself. Thank for the inspiration. It was great to hop with you today!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! I hope you will have as much fun using this technique as I had!

      Verwijderen
  8. Beautiful technique! And the video link is perfect! Thank you for sharing !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thank you! Unfortunately it is in dutch, but I hope you understood....

      Verwijderen
  9. Beautiful card and a great way to showcase the DSP! Thank you for the tutorial, I look forward to trying to make a sunburst card too!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great colour combo and fun way to enjoy our beautiful DSP!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Danielle, I chose the same thing for my inspiration for this hop!! Designer Series Paper!! It's just PERFECT what you made using the Sunburst Technique!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a lovely way to showcase the designer series paper! And that die along the bottom is gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. What a wonderful sunburst of fun. Great inspiration for me to use up some DSP xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a wonderful way to show off these delightful paper designs. It's beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful, Danielle! Love that die-cut floral border across your pieces panel! Enjoyed hopping with you this month!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow I love your card Danielle, it's so striking x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow! Such a lovely technique to showcase these lovely new DSPs and die! I'll definitely be giving this one a try. Thanks so much in joining me in sharing sunshine Around the World on Wednesday, Danielle! (((HUGS)))

    BeantwoordenVerwijderen