maandag 18 mei 2020

Samen mijn pre-order uitpakken!

Whoop, whoop! Aan het einde van de middag stond de bezorger van UPS voor de deur met mijn pre-order uit de jaarcatalogus! Stuk voor stuk prachtige Stampin' Up! producten en zelfs nog mooier dan ik gedacht had. Ben jij nieuwsgierig geworden? Klik dan snel op onderstaande foto.


En wat vind jij van de nieuwe producten?

Zodra ik de nieuwe jaarcatalogus in huis heb, zal ik ze sturen naar al mijn klanten die het afgelopen jaar bij mij een bestelling heeft gedaan van € 25,= of meer. Wil jij ook een papieren versie van de catalogus ontvangen? Stuur dan je bestelling van minimaal € 25,= naar danielle.kassing@gmail.com en dan zorg ik ervoor dat er een catalogus voor jou op de bus gaat. 

Ik wens je heel veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten