vrijdag 15 mei 2020

StampOnLine - Facebook Live 14 mei

Met een nieuwe jaarcatalogus in het vooruitzicht wordt er normaal gesproken altijd een OnStage gehouden. Tijdens OnStage maken we kennis met de nieuwe Stampin' Up! producten die in de catalogus staan. Dit jaar zouden er wat kleinere bijeenkomsten zijn voor demonstratrices, de On Tour. Maar door de Corona kon deze helaas ook niet doorgaan. Stampin' Up! is hiermee aan de gang gegaan en we hebben drie dagen lang een OnTour Online gedaan. Hoe geweldig is dat. 

Tijdens evenementen ben ik gewend om swaps te maken (je maakt een projectje (nou ja ik meestal zo rond de 40/50) en die ruil je met het projectje van een andere demonstratrice. Dit alles om elkaar te inspireren). Doordat nu alles virtueel plaatsvond, hoefde ik geen swapjes te maken. Daarom heb ik besloten om dit swapje maar te gaan maken tijdens mijn Stamp Online via een Facebook Live. Wil je weten hoe wij de swap gemaakt hebben? Klik dan op onderstaande link om naar de Facebook Live te gaan. 



Super schattig toch? Het idee is van Paper Pixie (te vinden op YouTube). Ik heb het doosje omgerekend naar centimeters en daarna had het hier en daar nog wat aanpassingen nodig, want mijn theelichtjes pasten er niet helemaal in. Je hoeft er uiteraard niet perse theelichtjes in te stoppen, want er kan ook makkelijk een Ferrero Rocher, een potje creme, ronde lippenbalsem, etc. in. 

Stampin' Up! Magnolia Lane dsp

Werkbeschrijving:
  • Snij een stukje cardstock van 12 cm bij 16 cm (uit een A4 kun je dus 2x dit doosje maken)
  • Ril met de korte zijde boven op 4 cm en 8 cm
  • Ril met de lange zijde boven op 2 cm - 6 cm - 10 cm en 14 cm
  • Hou de lange zijde boven en ril ook nog een hulplijntje op 3 cm en 13 cm, maar je rilt deze maar tot aan de eerste rillijn die je tegen komt.
  • Draai het geheel 180 graden en herhaal bovenstaande stap.
  • Vouw alle rillijnen
  • Knip de rillijnen in zoals aangegeven in onderstaande template (zie de dikke zwarte lijnen).
  • Neem het bijpassende DSP en snij 4x een stukje van 3,5 cm bij 3,5 cm en 6x een stukje van 3,5 cm bij 1,5 cm
  • Plak dit DSP op je cardstock op de plekken waar de pijlen op staan. Heb je een richting in het patroon van je DSP zitten? Plak dan de stukjes zodanig als de pijlen op de template aangeven. De pijlen wijzen naar de bovenkant.
  • Pons een gaatje zoals aangegeven op de template in de middelste kleine vlakjes.
  • Je kunt nu het doosje in elkaar plakken (zie de tutorial)
  • Om het doosje dicht te maken, gebruik je een stukje lint. 
Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Fijne avond en graag tot een volgende keer!



Gebruikte producten:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten