woensdag 6 mei 2020

Share Sunshine

Tijdens de afgelopen periode heb ik heel wat kaartjes verstuurd, maar soms was het echt een beetje zoeken naar de goede teksten. Soms eentje die wat serieuzer was maar vooral naar de teksten met een knipoog. Deze zijn nu verkrijgbaar en wel in de vorm van een downloadbare PDF. De Share Sunshine PDF. Dit document zit boordevol met leuke, grappige, toepasselijke en serieuze teksten juist voor de tijd waar wij nu in zitten. Deze PDF kost 12 dollar. En als de PDF uitprint op Whisper White cardstock, dan heb je echt super leuke teksten. De totale opbrengst van deze PDF zal ten goede komen aan het goede doel. Wil je de PDF bestellen? Klik dan op onderstaande foto. 



Ik was op zoek naar een leuk toepasselijk kaartje en toen kwam op de demonstrator Facebook pagina dit kaartje voorbij.

Stampin' Up! Share Sunshine

Is dat mini mondkapje niet geweldig! Ik heb dit mondkapje gemaakt aan de hand van de aanwijzingen van Silke Haas en haar filmpje op YouTube (Frisch Gestempelt). Dit is toch geweldig! Hoe maak je het mondkapje?
  • Neem een vel DSP van 6" x 6".
  • Snij hier een strook van 3,5  cm af en laat de rest gewoon op je Trimmer liggen
  • Ril nu op 0,4 cm en snij op 0,8 cm. Dit herhaal je nog een keertje. Vouw dit eerst dubbel en vouw weer open. Plak aan de binnenkant een strook Tear & Tape
  • Van het grote stuk wat je nu nog over hebt snij je een mat van 13,5 cm bij 9,5 cm en deze plak je op de basiskaart.
  • Neem de strook van 3,5 cm en leg deze met de lange zijde boven op de Trimmer
  • Ril op 1 cm - 1,3 cm - 2,2 cm - 2,5 cm - 3,4 cm - 3,7 cm en snij op 4,7 cm
  • Vouw dit stukje als een soort harmonica. Je hebt nu de basis van je mondkapje
  • Met de strookjes van 0,8 cm werk je het mondkapje af en maak je de touwtjes die achter je oren gaan. Zie onderstaand filmpje hoe ik dat gedaan heb. 


Ik heb deze kaartjes naar mijn tandarts gestuurd die weer langzaamaan aan het opstarten is en naar de dochter van mijn vriendin die in de zorg werkt. Ik hoop dat ze de kaartjes kunnen waarderen. Ik vind het in ieder geval een kaartje met een knipoog. 

Stampin' Up! Share Sunshine

Wil jij dit kaartje ook aan iemand sturen, maar lukt het je niet om zelf te maken? Ik maak deze kaartjes ook in opdracht. Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik maak de kaart graag voor je. Wil je meer informatie over de Stampin' Up! producten of wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij dan ook een mail op hetzelfde adres en ik help je graag verder. 

Fijne avond en tot gauw!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten