vrijdag 8 mei 2020

Facebook Live giftbox

Vandaag heb ik de Facebook Live van gisteravond op YouTube gezet. Heb jij hem nog niet gezien? Klik dan op onderstaande foto. 



Omdat ik in mijn Live heel veel maten heb genoemd, wilde ik heel graag deze blog voor jullie schrijven met nogmaals die maten. 

Stampin' Up! Peaceful Poppies giftbox Stampin' Up! Peaceful Poppies

Werkbeschrijving:
  • Neem een vel cardstock van 30,5 cm bij 30,5 cm en snij er een strook van 2,5 cm vanaf.
  • Laat het vel met deze (nu) korte zijde bovenaan liggen en ril op 2,5 cm - 5 cm - 23 cm en 25,5 cm
  • Draai de cardstock (de lange zijde is nu bovenaan) en ril op 7,5 m - 10 cm - 21,5 cm en 24 cm
  • Vouw alle rillijnen en knip zoals aangegeven in het filmpje (zo rond 8 minuten)
  • Neem een vel bijpassend DSP van 30,5 cm bij 30,5 cm en snij (heeft je design een richting dan kan deze gewoon rechtop gesneden worden) en snij hier een strook van 17,5 cm vanaf. Leg deze strook met de lange zijde boven aan je trimmer en snij de volgende stukken: 1x op 11 cm, 1x op 7 cm, 1x op 6 cm en 2x op 2 cm
  • Neem het stuk DSP wat je over hebt en snij hier een strook van 2 cm vanaf. Leg de lange zijde boven en snij 2x op 11 cm
  • Je kunt het doosje nu gaan bekleden. Als je klittenband gebruikt, kun je gewoon eerst al het DSP plakken. Gebruik je magneetjes wacht dan met het bekleden van de grootste klep. Dit doe je dan pas als de box al in elkaar zit, zodat je de magneetje onder het DSP kunt verstoppen. 
  • Plak je box in elkaar.
  • Neem de strook cardstock die je bij de eerste stap eraf gesneden had en snij deze op 19 cm. Ril aan beide zijden op 2,5 cm. Dit is het hengsel.
  • Om de hoekjes van het koffertje te maken, heb ik 7x een 1" circle geponst. Deze heb ik 2x door de helft gerild, zodat je 4 gelijke taartpuntjes krijgt. Aan het einde van het filmpje laat ik je zien hoe ik deze hoekjes op de box heb geplakt. 
  • Versier de box en hij is klaar om kado te geven. Er past precies een doosje Toffifee in, maar een setje kaartjes moet ook zeker passen. 
Stampin' Up! Country Club
 

Het DSP wat ik je in deze blog heb laten zien, is op het moment van schrijven nog gewoon te bestellen. Hierbij wil ik wel graag de kanttekeningn maken dat dit t/m 2 juni zal zijn OF zolang de voorraad strekt. Wil je dit DSP bestellen, bestel het dan nu, want OP is ook echt OP!

Bestellen:
Heb je vragen over dit project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

Fijn weekend en tot gauw!





Gebruikte Producten: 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten