dinsdag 12 mei 2020

Stampin' Up! Een kaartje met de Timeless Tropical Bundle

Vandaag schrijf ik deze korte blog. Er is namelijk een nieuw filmpje online. In dit filmpje laat ik jullie een kaartje zien geïnspireerd door de minicatalogus. Klik op onderstaande foto om naar de tutorial te gaan. 


Zoals ik al schreef heb ik de minicatalogus erbij gepakt ter inspiratie. Dit doe ik wel vaker, want in alle catalogi staan prachtige foto's met heel veel inspiratie. Je geeft je eigen draai eraan en je hebt een hele nieuwe kaart ontworpen. Dat is toch geweldig. Graag zou ik je willen vragen om ook eens de catalogus door te bladeren en daaruit een kaartje na te maken. 

Stampin' Up! Timeless Tropical Bundle

Voor de achtergrond van dit kaartje heb ik de Tropical Oasis Designer Series Paper genomen. Dit DSP is tot uiterlijk 2 juni verkrijgbaar of zolang de voorraad strekt. Voor de rest van de kaart heb ik de Timeless Tropical Bundle gebruikt. Deze bundle bestaat uit de Timeless Tropical stempelset en de In The Tropics Dies. Deze bundle is t/m 2 juni verkrijgbaar met een korting van 10%. Vanaf 3 juni zullen beide sets nog steeds verkrijgbaar zijn (en daar ben ik heel blij mee), maar dan niet meer als bundle met korting.

Stampin' Up! Timeless Tropical Bundle

Bestellen:
Staat de Timeless Tropical bundle nog hoog op je verlanglijstje? Bestel hem dan nog nu met korting door mij een mail te sturen op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. Wil je iets anders bestellen of wil je nog iets vragen over het project en de andere Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Stuur mij dan ook heel graag een mailtje. 

Ik wens je een hele fijne dag toe en heel graag tot de volgende keer. 





Gebruikte producten: 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten