zaterdag 30 mei 2020

Stampin' Up! Forever Greenery - fb live SOL

Afgelopen woensdag heb ik via Facebook Live een SOL (Stamp OnLine) gehouden. Er was tussen door wat gehaper door de WiFi, maar samen heb we een super lief klein projectje gemaakt. Wil je deze ook maken? Klik dan op onderstaande foto om naar mijn YouTube tutorial te gaan. 


Voor dit kaartje heb ik als basis een vel Garden Green gebruikt. Dit is een van de kleuren die in het prachtige Forevery Greenery DSP zit. 

Stampin' Up! Forever Greenery

Hoe je dit kaartje precies maakt, kun je zien in de tutorial. Hieronder plaats ik de maten van het cardstock en DSP wat je nodig hebt, zodat je dit vast klaar kunt zetten. 

Wat heb je nodig:
  • Een stuk (Garden Green) cardstock van 18 cm bij 7 cm (rillen met lange zijde boven op 8 cm)
  • Een stuk (Garden Green) cardstock van 19 cm bij 7 cm (rillen met lange zijde boven op 5,5 cm - 9,5 cm en 15,5 cm
  • Een stuk (Garden Green) cardstock van 9,5 cm bij 5,5 cm (rillen met lange zijde boven op 1 cm)
  • Twee keer een stuk Whisper White cardstock van 5 cm bij 6,5 cm
  • Twee keer een stuk DSP van 8,5 cm bij 6,5 cm
  • Twee keer een stuk DSP van 3,5 cm bij 6,5 cm
  • Twee keer een stuk DSP van 8 cm bij 5 cm
Stampin' Up! Forever Greenery

De nieuwe Nederlandse stempelset Natuurlijk voor altijd en de Natuurlijk Mooi stansen zijn vanaf 3 juni a.s. als bundel verkrijgbaar met een bundelkorting van 10%. Heb je hier vragen over? Stuur mij gerust een mail op danielle.kassing@gmail.com. 

Heb je nog geen nieuwe catalogus? Doe een bestelling van minimaal € 25,= en dan stuur ik je er graag eentje gratis toe. 

Fijn Pinksterweekend allemaal en graag tot de volgende keer. 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten