dinsdag 2 juni 2020

Stampin' Up! You Can Create It kit mei 2020


Hallo allemaal! Het is 2 juni en dat betekent dat ik vandaag jullie mijn project ga laten zien wat ik met de You Can Create It kit van mei heb gemaakt! In de envelop van deze maand zat een een stuk Basic Gray Cardstock en een vel Fluid 100 Watercolor paper (zie de linker envelop). In de kit zaten ook nog wat extra materialen en die zie je op de rechter foto. 

 

Eerlijk gezegd had ik zelf nog nooit met dit Fluid 100 Watercolor papier gewerkt. En daarom is deze kit zo ideaal. Je maakt kennis met nieuwe producten en je kunt het gelijk uitproberen. Zo ook dit watercolor papier. Zelf had ik nog een stapeltje van een ander merk liggen, maar wat heb ik een spijt zeg dat ik niet eerder dit papier gekocht heb. Ik ben geen ster in watercoloring en ik heb nog best wel wat oefening nodig, maar toch ben ik super trots op het resultaat. 

Stampin' Up! Forever Greenery / natuurlijk voor altijd

Ik heb twee verschillende techniekjes uitgeprobeerd. Voor de eerste kaart heb ik de nieuwe Nederlandse stempelset "Natuurlijk voor altijd" gebruikt. Per blaadje heb ik op een droog stuk Fluid 100 Watercolor paper gestempeld en daarna ben ik daar met een Aqua Painter overheen gegaan. Nadat de afdruk wat gedroogd was, ben ik terug gekomen met nog wat extra inkt en de Aqua Painter om de schaduwen wat meer aan te zetten. Ik heb de kleuren Pretty Peacock, Shaded Spruce, Garden Green en Pear Pizzazz gebruikt. 

Het resultaat is echt prachtig geworden. Het lijkt net of ik heel mooi kan inkleuren, maar zal ik je een geheimpje verklappen? De stempels zijn Distinctive, waardoor de afdruk al een hele mooie scharkering heeft. Oftewel... een beetje van mijzelf en een beetje van Stampin' Up!

Stampin' Up! Forever Greenery / natuurlijk voor altijd

Bij deze kaart heb ik het helemaal anders aangepakt. Ik heb het Fluid 100 Watercolor Paper eerst helemaal nat gemaakt en daarna ben ik er met mijn Aqua Painter met inkt overheen gegaan. Ik heb net zo lang met de kleuren zitten spelen, totdat ik tevreden was met het resultaat. Voor de achtergrond heb ik de kleuren Daffodil Delight, Pumpkin Pie en Real Red gebruikt. De tekst uit de "Natuurlijk voor altijd" heb ik heat embost op een stukje Basic Black cardstock welke ik uitgeponst heb met de Everyday Label punch. Een stukje lint eronder en het kaartje is klaar. 

Bij deze neem ik mijzelf voor om echt wat vaker watercoloring te gebruiken, want het is ten eerste heel leuk om te doen en daarnaast is het resultaat super. 

Ben jij nieuwsgierig naar wat anderen met de materialen van de maand  hebben gemaakt? Dit zijn de projecten van een aantal kit bestellers:

Mary:



Lida:


Ine:




Het You Can Create It team heeft ook een aantal projecten gemaakt. Hierbij een foto van het project en een link naar de website van mijn collega's!






























Alanna:








Jolan:


Wat zijn er super veel leuke projecten gemaakt he! Ze zijn allemaal stuk voor stuk prachtig!

Bestellen: 
Heb je vragen over mijn project en/of de Stampin' Up! producten die ik hiervoor heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder. 

YCCI kit bestellen:
Vanaf nu kun je ook al de nieuwe kit voor het derde kwartaal van dit jaar bestellen. De kit kost € 17,50 en dit is inclusief de verzendkosten in een brievenbusdoosje met Track & Trace. Klik op onderstaande foto om naar het bestelformulier te gaan. 


Ik wens je een hele fijne dag toe en graag tot een volgende keer!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten