dinsdag 2 juni 2020

Stampin' Up! Lovely You Tutorial

Vandaag stond er op de Facebook groep Demonstrator Planning Place (de plek waar alle demo's zijn/haar projecten laat zien om elkaar te inspireren) een post van Nathalie Wallick White. Het kaartje wat zij maakt is zo geweldig, dan ik gelijk besloten heb om een Nederlandse tutorial voor jullie op te nemen.


Het kaartje wat Nathalie maakte was deze, alleen gebruikte zij andere kleuren. 

Stampin' Up! Lovely You bundle

Ik wilde dit kaartje zo graag aan jullie laten zien, omdat er een hele leuke techniek in zit. Ben jij wel in het bezit van diverse kleuren inkt, maar (nog) niet van alle bijpassende cardstock? Dan is deze techniek echt iets voor jou. Zoals ik je in mijn tutorial laat zien, kun je met je inkpad Whisper White cardstock kleuren. Rechtstreeks vanaf je inkpad. Is dat niet geweldig?

Stampin' Up! Lovely You bundle

Voor dit kaartje heb ik de Lovely You bundle gebruikt. Deze bundle bestaat uit de stempelset Lovely You en de bijpassende label Punch. Met deze pons kun je 6 verschillende tags maken, waaronder deze hierboven. De kleuren die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn Pretty Peacock (de blaadjes) en Pear Pizzazz (de onderkant van de kaart). In de tutorial laat ik je ook nog een trucje zien, hoe je het beste de strook passend kunt maken met de pons. 

Bestellen:
De Lovely You bundle is vanaf morgen verkrijgbaar met een bundel korting van 10%. De stempelset en de pons zijn eventueel ook apart verkrijgbaar. Wil je morgen een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik verzorg je bestelling graag. 
Heb jij nog geen nieuwe jaarcatalogus ontvangen, maar zou je deze wel graag willen ontvangen? Bij een bestelling van € 25,= stuur ik je de catalogus gratis toe. 

Fijne avond en heel graag tot morgen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten