maandag 4 mei 2020

Stampin' Up! Ornate Garden

Een tijdje geleden hebben wij in ons team heerlijk samen zitten knutselen/stempelen. Onder leiding van onze teamleider Hélène den Breejen hebben we allemaal dit project mogen maken.

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty DSP

Zo op het eerste oog lijkt dit een gewone kaart met een Belly Band eromheen, maar dat is het niet. Want als je hem openslaat zie je dit!

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty DSP

Dit is toch geweldig! Dit mapje is prachtig te gebruiken als giftcard. Je kunt er van alles in stoppen (denk hierbij aan een maskertje, een cup-a-soup of iets dergelijks), je kunt er een soort mini-album van maken en je kunt er gewoon heel veel tekst in kwijt. Ik vind hem echt super leuk geworden en ik denk dat ik er nog veel meer zal gaan maken. 

Stampin' Up! Ornate Garden Specialty DSP

Hoe ik dit gemaakt heb, laat ik jullie helaas niet weten, want ik weet dat Hélène er binnenkort een filmpje van zal gaan maken, dus ik wil het niet alvast verklappen. Wat ik je wel wil vertellen zijn welke producten ik bijvoorbeeld heb gebruikt. Naast de nieuwe Nederlandse stempelset Bedanken in Stijl heb ik ook het prachtige Ornate Garden Specialty Designer Series Paper gebruikt. Om de voorkant te embossen heb ik de Pinewood Planks embossing folder gebruikt en om het geheel een beetje aan te kleden heb ik de Pluk de Dag Bundle gebruikt. Ik vind de margrietjes echt super goed combineren met de Ornate Garden Suite.

Bestellen:
Heb je vragen over het project en/of de Stampin' Up! producten die ik heb gebruikt? Wil je een bestelling plaatsen? Stuur mij een mail op danielle.kassing@gmail.com en ik help je graag verder.

Ik wens je een hele fijne dag en ik hoop tot gauw!




Gebruikte producten:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten